מסעדת עזורה הירושלמית המפורסמת עברה ממיקומה ברחוב האשכול בשוק העיראקי של מחנה יהודה. במקומה עתיד לקום בניין בן 6 קומות עם 16 יחידות דיור - רובן דירות בוטיק • בניגוד לצפוי, כנס השיווק לצעירים שערכו השבוע איגוד השיווק וסוכנות TEENK של יניב ויצמן לא עסק בתחום הדיגיטל אלא דווקא במרחב הציבורי • אירועים ומינויים
לראשונה מאז הקמת teenk של יניב וכפיר בנישו-ויצמן, בראש המשרד יעמדו שניים שאינם הבעלים: אלכס סקליאר כמנכ"ל ושני ויינטרוב כמשנה למנכ"ל • רשת סאלח דבאח מצרפת לשורותיה את חיים בכר, בכיר שב"כ לשעבר, שיכהן כראש המטה ויעסוק בהקמת תת-הרשת השכונתית • אירועים ומינויים
בזמן שרבים הופתעו מההתגייסות המהירה של דור הטיקטוק למלחמה - ליניב ויצמן, מייסד ומנכ"ל טינק, היה ברור שמי שבאמת מנותק אלה המבוגרים • בראיון לגלובס הוא מסביר מה גרם לפערי הגישות, איך התחזק מעמד המשפחה בעידן הפייק ניוז, מה הדרך הטובה ביותר לפנות היום לצרכנים צעירים, ואיך הארנקים הדיגיטליים ישנו מהיסוד את מערכת היחסים הכלכלית בין הורים לילדים
המנכ"ל יניב ויצמן: "אנחנו מבינים היום שכדי לתת מענה הוליסטי בפנייה השיווקית לבני נוער, אנחנו צריכים להיות מעורבים גם במה שקורה על המדף וברצפת המכירה ולהיות חלק גם בפיתוח המוצר והאריזה"
היום הושקה אמנה לפרסום אחראי והוגן לנוער, שנועדה להגדיר ולהסדיר כללי שיווק לצעירים - גם על רקע איום בהסדרה בחקיקה ■ בין הנושאים שהוסדרו: אי-הטעיה ושקיפות, תגמול הולם על השתתפות בפרסומת וייצוג גם לילדים שנמצאים מחוץ למעגל של "ילדים יפים שמקבלים מתנות באינסטגרם"
הבוגרים שביניהם עדיין גולשים בפייסבוק, הצעירים אימצו את יוטיוב. הבנים אוהבים את בילבונג, הבנות לא מוותרות על מיוזיקלי. וכולם צופים בהוט, לובשים זארה ומנציחים את הכול באינסטגרם - בעזרת האייפון כמובן ■ בדיקת teenk ו"גלובס"
במסגרת שיתוף פעולה יוקם באתר זכיינית ערוץ 2 מתחם בשם "המרושתים" בו ייקחו חלק "יוטיוברים" בולטים כמו גיא TV, ליאור בוכנר ואלין כהן ■ החיבור ליוצרים הצעירים ישמש גם כדי לקדם את התוכניות הבולטות של רשת
זאת בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ מועדון iteen מיועד לבני 13-18 ויפעל באמצעות אפליקציה אליה נרשמים החברים
יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,
סוכנות הפרסום והתוכן לנוער ולצעירים מקימה מחלקה בראשות חאדר אבו-סייף ■ 30% מכלל בני-הנוער הישראלים הם ערבים
עפ"י סקר שנערך בקרב 1,000 חיילים, 99% מהם משתמשים בפייסבוק, ההוצאה העיקרית שלהם היא על אוכל, ו-60% מהם מצליחים לחסוך ■ ואולם לדברי יניב ויצמן, מנכ"ל פרסום teenk, המפרסמים מפספסים אותם
שני סקרים מציגים את התחזקות כוח הקנייה הצעיר בארץ: יותר ממחצית מבני הנוער עובדים, מקבלים מאות שקלים כדמי כיס, 70% מהם מבצעים רכישות באינטרנט, ורובם מעורבים במערך הקניות המשפחתי
השיק פעילות בסנאפצ'ט תחת השם "SNAP.IL", כשהרעיון הוא ערוץ סנאפצ'ט שישדר בשידור חי מאירועים מרכזיים ומשמעותיים לנוער
מנכ"ל teenk, יניב ויצמן, בוועידת MAD: "בשקא-בשקט התחלף לנו הדור: מדור האינטרנט עברנו לדור ה-Z שנולד עם סמארטפון ביד, שיש לו קשב של 8 שניות"
תעביר דרך האפליקציה עדכוני טקסט וסרטוני וידיאו קצרים לכל מי שיוסיף מספר טלפון מיוחד של התוכנית לקבוצה קיימת או לקבוצה חדשה
בכנס שייערך ב-16 באוקטובר יוצג מחקר על ההתנהגות הצרכנית ומעורבות המדיה בגילאים שונים בתקופת ההתבגרות, וייערכו מפגשים עם מומחים בינלאומיים
ביטוח איילוןבני נועראירועים ומינוייםיניב ויצמןמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםצעיריםשיווקתערוכה