‏Teenk‏ הוספה למעקב

משרד פרסום ישראלי לצעירים

כתבות אחרונות

 
יניב ויצמן / צילום: רן יחזקאל

סוכנות הפרסום והתוכן לבני נוער Teenk נכנסת לתחום המיתוג

המנכ"ל יניב ויצמן: "אנחנו מבינים היום שכדי לתת מענה הוליסטי בפנייה השיווקית לבני נוער, אנחנו צריכים להיות מעורבים גם במה שקורה על המדף וברצפת המכירה ולהיות חלק גם בפיתוח המוצר והאריזה"

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2018
מתוך "אצל הדודה והדוד". עולה בקנה אחד עם ערכי האמנה? / צילום מסך

"בעולם הנוער אין מבוגר אחראי. זו אחריות המפרסם והפרסומאי"

היום הושקה אמנה לפרסום אחראי והוגן לנוער, שנועדה להגדיר ולהסדיר כללי שיווק לצעירים - גם על רקע איום בהסדרה בחקיקה ■ בין הנושאים שהוסדרו: אי-הטעיה ושקיפות, תגמול הולם על השתתפות בפרסומת וייצוג גם לילדים שנמצאים מחוץ למעגל של "ילדים יפים שמקבלים מתנות באינסטגרם"

ענת ביין-לובוביץ' 11.09.2017
בני נוער / צילום: ענבל מרמרי

טודו בום: המותגים שבני הנוער אוהדים - ואלה שממש לא

הבוגרים שביניהם עדיין גולשים בפייסבוק, הצעירים אימצו את יוטיוב. הבנים אוהבים את בילבונג, הבנות לא מוותרות על מיוזיקלי. וכולם צופים בהוט, לובשים זארה ומנציחים את הכול באינסטגרם - בעזרת האייפון כמובן ■ בדיקת teenk ו"גלובס"

יניב ויצמן teenk 14.07.2017
לוגו מרושתים

רשת פונה לצעירים: תשלב באתר 40 כוכבי רשת בשיתוף teenk

במסגרת שיתוף פעולה יוקם באתר זכיינית ערוץ 2 מתחם בשם "המרושתים" בו ייקחו חלק "יוטיוברים" בולטים כמו גיא TV, ליאור בוכנר ואלין כהן ■ החיבור ליוצרים הצעירים ישמש גם כדי לקדם את התוכניות הבולטות של רשת

יונתן כיתאין 02.07.2017
בני נוער / צילום:  Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

קבוצת iGroup משיקה מועדון צרכנות חדש לבני נוער

זאת בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ מועדון iteen מיועד לבני 13-18 ויפעל באמצעות אפליקציה אליה נרשמים החברים

מיכל רז-חיימוביץ' 22.03.2017
יניב ויצמן - מנכ"ל teenk טינק / צילום: איל יצהר

Teenk תשתמש במשקפי סנאפצ'ט בקמפיין לסופר-פארם

יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2016
יניב ויצמן, חאדר אבו–סייף / צילומים: teenk

teenk מקימה קהילה של מובילי דעה ויוטיוברים במגזר הערבי

סוכנות הפרסום והתוכן לנוער ולצעירים מקימה מחלקה בראשות חאדר אבו-סייף ■ 30% מכלל בני-הנוער הישראלים הם ערבים

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2016
חיילים במדים/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

84% מהחיילים בסדיר: המותגים כלל לא פונים אלינו

עפ"י סקר שנערך בקרב 1,000 חיילים, 99% מהם משתמשים בפייסבוק, ההוצאה העיקרית שלהם היא על אוכל, ו-60% מהם מצליחים לחסוך ■ ואולם לדברי יניב ויצמן, מנכ"ל פרסום teenk, המפרסמים מפספסים אותם

מיכל רז-חיימוביץ' 29.05.2016
סלולר ילדים נוער / צלם: טינקסטוק

כך מכתיבים בני הנוער את הקניות במשפחה

שני סקרים מציגים את התחזקות כוח הקנייה הצעיר בארץ: יותר ממחצית מבני הנוער עובדים, מקבלים מאות שקלים כדמי כיס, 70% מהם מבצעים רכישות באינטרנט, ורובם מעורבים במערך הקניות המשפחתי

רועי גולדנברג 10.12.2015
אפליקציית SNAPCHAT / צילום: יחצ

משרד הפרסום teenk השיק ערוץ לצעירים בסנאפצ'ט

השיק פעילות בסנאפצ'ט תחת השם "SNAP.IL", כשהרעיון הוא ערוץ סנאפצ'ט שישדר בשידור חי מאירועים מרכזיים ומשמעותיים לנוער

רועי גולדנברג 20.10.2015
יניב ויצמן - מנכ"ל teenk טינק / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"סדר היום של בני-הנוער הוא קודם כל בוואטסאפ"

מנכ"ל teenk, יניב ויצמן, בוועידת MAD: "בשקא-בשקט התחלף לנו הדור: מדור האינטרנט עברנו לדור ה-Z שנולד עם סמארטפון ביד, שיש לו קשב של 8 שניות"

רועי גולדנברג 16.07.2014

הרכילות עוברת ל-WhatsApp: "חדשות הבידור" שולחת עדכונים

תעביר דרך האפליקציה עדכוני טקסט וסרטוני וידיאו קצרים לכל מי שיוסיף מספר טלפון מיוחד של התוכנית לקבוצה קיימת או לקבוצה חדשה

רועי גולדנברג 05.02.2014

איגוד השיווק ו-teenK יערכו כנס לפתרונות שיווק לבני-נוער

בכנס שייערך ב-16 באוקטובר יוצג מחקר על ההתנהגות הצרכנית ומעורבות המדיה בגילאים שונים בתקופת ההתבגרות, וייערכו מפגשים עם מומחים בינלאומיים

שירות גלובס 10.10.2013

לראשונה: אסם יוצאת בקמפיין פרסומי ב-WhatsApp

הקמפיין לחיזוק המותג "מנה חמה", בהשקעה של 300 אלף שקל, פונה לבני-נוער באמצעות סרטונים קצרים בווטס-אפ וכן בפייסבוק, באינסטגרם וביו-טיוב

יוסי ניסן 28.01.2013

רון שדה פורש מניהול teenk ומקים את משרד הפרסום The Wall

ה‎‎משרד, שהוקם יחד עם עידו ברקן וניסן לרידו, יתמחה בניו-מדיה, ובהקמתו הושקעו כמיליון שקל

שירות גלובס 08.02.2011

teenk משיקה את Bee. A - משרד פרסום חדש לסטודנטים

המשרד יתמקד בהענקת פתרונות שיווקיים למפרסמים בקרב אוכלוסיית הסטודנטים ■ ההשקעה במהלך מוערכת בחצי מיליון דולר

שירות גלובס‏ 18.11.2010

   12   

   נמצאו 19 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988