סוכנות הפרסום והתוכן לבני נוער Teenk נכנסת לתחום המיתוג

המנכ"ל יניב ויצמן: "אנחנו מבינים היום שכדי לתת מענה הוליסטי בפנייה השיווקית לבני נוער, אנחנו צריכים להיות מעורבים גם במה שקורה על המדף וברצפת המכירה ולהיות חלק גם בפיתוח המוצר והאריזה"

כפיר בנישו / צילום: רן יחזקאל
כפיר בנישו / צילום: רן יחזקאל

סוכנות הפרסום והתוכן לבני נוער Teenk ממשיכה להתרחב לתחומים חדשים שאינם בהכרח תחומים היושבים מסורתית בתוך משרד פרסום: Teenk נכנסת גם לתחום המיתוג והחלה להפעיל מחלקת מיתוג. המחלקה מנוהלת על-ידי כפיר בנישו, אחד השותפים במשרד, שמשמש גם כמנהל הארט.

Teenk, שהחלה את דרכה כסוכנות פרסום "רגילה" המתמחה בצעירים, החלה בשנתיים האחרונות לתת פתרונות נוספים הקשורים לעיסוק בבני נוער, למשל ייצוג יוטיוברים, שיווק הפרסום בסנאפצ'ט וכדומה.

המחלקה היא שעומדת מאחורי השקת החטיף החדש של חברת שסטוביץ - POOF. המחלקה הייתה אחראית לעיצוב הנראות, המיתוג, השם והסלוגן של הסדרה החדשה.

לדברי יניב ויצמן, מנכ"ל Teenk, "אנחנו מבינים היום שכדי לתת מענה הוליסטי בפנייה השיווקית לבני נוער, אנחנו צריכים להיות מעורבים גם במה שקורה על המדף וברצפת המכירה ולהיות חלק גם בפיתוח המוצר והאריזה".

לדבריו, "לצד קמפיין שיווקי חזק יש כוח אדיר לנקודת הרכישה, ול-Teenk יש היום מספיק כלים כדי לדעת מה יביא את בני הנוער לבחור מוצר אחד ולא אחר כשהם במעמד הקנייה. אנחנו מאמינים שלאריזה יש כוח להעצים את המהלך השיווקי, היא יכולה להיות מדיה בפני עצמה, והיא כמובן שטח פרסומי יקר. אם מסעדות בונות היום מנות שיצטלמו יפה לאינטסגרם, אז אריזות צריכות להניע לפעולה דומה של אטרקטיביות ושיתוף".

כפיר בנישו, בעלים משותף של teenk: "זאת התפתחות טבעית שלנו כמשרד שמתמחה בבני נוער ומבין את הצרכים שלהם. אנו יודעים להציע מיתוג שידבר בשפה של קהל יעד ושיגביר את קבלתו על ידי הקהל".