משרד הפרסום teenk השיק ערוץ לצעירים בסנאפצ'ט

השיק פעילות בסנאפצ'ט תחת השם "SNAP.IL", כשהרעיון הוא ערוץ סנאפצ'ט שישדר בשידור חי מאירועים מרכזיים ומשמעותיים לנוער

הלוגו של Snapchat / צילום: רויטרס
הלוגו של Snapchat / צילום: רויטרס

האפליקציה החברתית Snapchat ממשיכה לצבור תאוצה בקרב בני-הנוער בישראל: משרד הפרסום והתוכן לבני-נוער וצעירים teenk השיק השבוע פעילות בסנאפצ'ט תחת השם "SNAP.IL", כשהרעיון הוא ערוץ סנאפצ'ט שישדר בשידור חי מאירועים מרכזיים ומשמעותיים לנוער.

כחלק מהפעילות באפליקציה, המשרד ייצר תכנים ושיתופי-פעולה מסחריים בערוץ, שינוהל על-ידי בן רצון, אחד המשתמשים הפעילים ביותר כיום באפליקציה בישראל.

בין התכנים שצפויים לעלות בערוץ אפשר יהיה למצוא צילומים מאחורי הקלעים של קמפיינים גדולים, השקות שונות, תצוגות אופנה, הופעות ועוד.

לדברי יניב ויצמן, בעלי ומנכ"ל teenk, הצפי הוא להגיע ל-50 אלף בני-נוער שיעקבו אחרי הערוץ.

סנאפצ'ט התפרסמה בתחילת הדרך בשל היכולת לשלוח הודעות, תמונות וסרטונים שנעלמים לאחר 10 שניות. בהמשך הדרך החברה שעומדת מאחורי האפליקציה - שכבר שווה 16 מיליארד דולר - שכללה את המוצר. כיום ניתן לפרסם בסנאפצ'ט "סיפורים", שאורך החיים שלהם הוא 24 שעות, לפני שהם נעלמים מאוויר האפליקציה.

סקר שנערך באוגוסט האחרון בקרב כ-120 בני-נוער על-ידי teenk עבור "גלובס" הראה כי 55% מבני-הנוער הגדירו את סנאפצ'ט כאפליקציה הפופולרית ביותר עבורם, והציבו אותה במקום השלישי - לפני פייסבוק.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988