Teenk תשתמש במשקפי סנאפצ'ט בקמפיין לסופר-פארם

יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,

יניב ויצמן / צילום:איל יצהר
יניב ויצמן / צילום:איל יצהר

סוכנות הפרסום לצעירים ‏Teenk‏ תהיה הראשונה בישראל לעשות עבור לקוח שימוש במשקפי הסנאפצ'ט במסגרת קמפיין פרסום. משקפי השמש המיוחדים "ספקטקלס" (spectacles) מאפשרים לצלם וידאו באורך של 10 שניות, שמועבר באופן אוטומטי לזיכרון באפליקציה באמצעות בלוטות' או WiFi. הספקטקלס טרם הושקו בארץ באופן מסחרי.

Teenk תשתמש במשקפיים עבור קמפיין ל"סופר-פארם יאנג". הקמפיין, שקהל היעד שלו הם צעירים ובעיקר צעירות בגיל ההתבגרות במסגרת הקמפיין כוכבות יוטיוב מקהילת "יאנג", יצאו למסע קניות לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה ברשת סופר-פארם כשהן עונדות את משקפי הספקטקלס. הצופות והצופים שעוקבים אחרי הנעשה, יצטרכו לזהות את מדבקת "יאנג" על המוצרים השונים ברשת ולצלם את המסך - כשהראשונים שיעשו זאת יזכו במוצר. 

יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk, מסר: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים השוטפים את הנוער מכל כיוון. משקפי הספקטקלס פותחים עולם חדש עבור יצירת תוכן בגובה העיניים עבור קהל היעד שלנו". 

גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן סופר-פארם, מסרה: "בנות קהילת סופר-פארם YNG הן משתמשות נלהבות בסנאפצ'ט ובחדשנות בכלל, ואנחנו שמחים על האפשרות להגיש להן תוכן שמעניין אותן בצורה מפתיעה".