פרטנר מדווחת על הסתערות בהרשמה המוקדמת לפרטנר TV

מכסת 5,000 הנרשמים שהחברה הקציבה לעצמה התמלאה ■ פרטנר הגדילה את המכסה ל-10,000 נרשמים, ועפ"י הערכות תגיע בקרוב גם למספר הזה

מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד

שעות ספורות אחרי שפרטנר הכריזה על כניסתה לתחום הטלוויזיה, מכסת 5,000 הנרשמים שהחברה הקציבה לעצמה - התמלאה. פרטנר הגדילה את המכסה ל-10,000 נרשמים, ועל-פי הערכות תגיע בקרוב גם למספר הזה.

חשוב להדגיש: מדובר על הרשמה בלבד, קרי ללא התחייבות מצד הצרכנים או כריתת הסכם. הנרשמים (שעושים זאת דרך אתר פרטנר) משאירים את פרטיהם ומקבלים שיחה חוזרת מנציגי המכירות של החברה לסגירת עסקה, כאשר מועדי ההתקנה נמצאים במרחק של כמה שבועות.

עם זאת, מעניין להתייחס לעובדה שהצרכנים צמאים לשינוי, ולמרות שפרטנר שבה ומדגישה כי עיקר השינוי הוא בחוויה ובתכנים, הצרכנים לא מתעלמים מהבשורה הגדולה בשורת המחיר שעומד על החל מ-69 שקל לחודש.

הכרזת פרטנר משמשת צרכנים רבים לשיפור עמדות במחירים שהם משלמים כיום. את עומסי השירות אפשר להרגיש בזמני המתנה ממושכים, כשצרכנים קיימים מספרים כי הצליחו להוזיל לעצמם את המסלול בשיחה יזומה.

ואיך מגיבות השחקניות הוותיקות? yes מפרסמת חבילת ערוצים המתחילה ב-149 שקל או חבילה ב-200 שקל כולל חודשיים מתנה; בהוט חבילת בסיס הכוללת 30 ערוצים, VOD (מוגבל) וממיר ומתחילה ב-120 שקל, וחבילה מורחבת יותר ב-179. סלקום TV מבחינתה שומרת על המחיר שעמו השיקה את שירותי הטלוויזיה שלה - 99 שקל לחודש.