פרטנר מדווחת: 5,000 נרשמו לשירות הטלוויזיה תוך 48 שעות

בפרטנר מציינים כי ההיענות בהרשמה המוקדמת לשירות היא הרבה מעבר לציפיות המוקדמות, ובחברה נערכים להגביר את קצב ההתקנות שיחל כבר בסוף החודש הבא

יומיים לאחר שהשיקה את שירות הטלוויזיה שלה, חברת פרטנר מודיעה היום (ה') כי בתוך פחות מ-48 שעות נרשמו 5,000 לקוחות לפרטנר TV. עוד נמסר כי החברה פותחת את ההרשמה ל-5,000 לקוחות נוספים.

נציין כי מדובר בהרשמה מוקדמת שאינה מחייבת מצד הלקוח. עוד נסייג כי דיווח על מספר הנרשמים תואם את האינטרסים היח"צנים של פרטנר, כדי להראות את העניין במהלך.

בפרטנר מציינים כי ההיענות בהרשמה לשירות היא הרבה מעבר לציפיות המוקדמות, ובחברה נערכים להגביר את קצב ההתקנות שיחל כבר בסוף החודש הבא.

שירות פרטנר TV כולל ממיר 4K וצפייה בכל 40 הערוצים, כולל 5 ערוצי הספורט הנצפים בישראל מבית ערוץ הספורט: sport5, 5plus, 5live, 5gold ו- sport5 HD, ההקלטות, VOD ו-Catch Up, על גבי עד 5 מסכים במסגרת מנוי יחיד (טלוויזיה, סמארטפון, טאבלט), במחיר של 69 שקל בחודש. לקוחות המעוניינים גם בשירות של נטפליקס ישלמו 20 שקל נוספים בחודש, וחבילת הטריפל תעלה מ-129 שקל בחודש (ללא נטפליקס) ועד 149 שקל בחודש (כולל נטפליקס). 

הצטרפות לשירות כוללת התקנה על-ידי טכנאי בבית הלקוח, ללא עלות נוספת.