במקום גיא פינס: "הכול כלול" עם סיון כהן תשודר ב-19:00

ערוץ 10 ספג מכה עם המעבר של פינס לשידורי קשת, ויהיה מעניין לראות כיצד תוכניתה של כהן, שעוסקת בנושאי צרכנות וכלכלה, תשתלב בשעת השידור החדשה

סיון כהן /  צילום: איליה מלניקוב
סיון כהן / צילום: איליה מלניקוב

התוכנית "הכול כלול" בהגשת סיון כהן בערוץ 10 תעבור בחודש הבא לשעה 19:00 ובכך תחליף את התוכנית "ערב טוב" עם גיא פינס, שכפי שכבר פורסם תעבור להיות משודרת בשידורי קשת.

ערוץ 10 ספג מכה עם המעבר של פינס, שהיווה עוגן משמעותי בשידוריו ו"מקפצה" חשובה לקראת מהדורת החדשות המרכזית, ויהיה מעניין לראות כיצד תוכניתה של כהן, שעוסקת בנושאי צרכנות וכלכלה, תשתלב בשעת השידור החדשה.

בערוץ 10 הזכירו היום (ב') כי באפריל האחרון כבר נערך "ניסוי כלים" שבו שובצה התוכנית בשעה 19:00, ועל-פי הערוץ התוכנית השיגה באותה תקופה - בין פסח ליום העצמאות - נתוני צפייה נאים. כיום משודרת בחלק מהזמן המקביל לתוכנית של גיא פינס, "תוכנית חיסכון" של חדשות 2, שעוסקת בנושאים דומים לאלה של "הכול כלול".

"הכול כלול" עלתה למרקע בשנת 2013, ושעת השידור הנוכחית שלה היא 16:00. בערוץ 10 מסרו היום כי בשעה החדשה תכלול התוכנית פינות ומוספים חדשים.

כהן מסרה: "4 שנים בדיוק לאחר שהתוכנית עלתה לאוויר, אנחנו שמחים ונרגשים לקראת האתגר הגדול בשבע. נמשיך לקום בכל בוקר בתחושת שליחות ורצון אמיתי לחשוף את העוולות הרבות שמתרחשות כאן ולהשתמש במדיום הטלוויזיוני כדי לעזור לכמה שיותר אנשים".