MAD PARK: הסטארט-אפים שישנו את עולם השיווק

14 חברות סטארט-אפ ישראליות הציגו לקהל בוועידת MAD מגוון טכנולוגיות חדשניות בתחומי השיווק, הצרכנות, הפרסום והמדיה

ליאור מויאל ודרור פויר / צילום: תמר מצפי
ליאור מויאל ודרור פויר / צילום: תמר מצפי

לצד דיוני ועידת 2017 MAD, התקיים היום (ד') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב גם אירוע MAD PARK - במה דינמית ואינטראקטיבית, פתוחה לקהל, במרכז מתחם הנטוורקינג.

על הבמה עלו נציגיהן של 14 חברות סטארט-אפ ישראליות, שהציגו מגוון טכנולוגיות חדשניות בתחומי השיווק, הצרכנות, הפרסום והמדיה. את האירוע הנחה כתב "גלובס" דרור פויר.

הסטארט-אפים שהציגו טכנולוגיות ב-MAD PARK:

Skeeper - חברה שפיתחה פתרון מבוסס ענן לקיצור זמני המתנה בתורים, ובאחרונה השיקה צ'אט-בוט להזמנת שולחן בכל המסעדות בישראל.

Emaze - חברה שפיתחה טכנולוגיה ליצירת תוכן מקוונת, עם יכולות עיצוב אוטומטיות. הטכנולוגיה מציעה תבניות מעוצבות מקצועיות עבור מצגות, אתרי אינטרנט, בלוגים, כרטיסי ברכה אלקטרוניים ואלבומי תמונות.

Lookat - פלטפורמה מבוססת ענן לניהול תהליך היצירה של כל סוג תוכן. הטכנולוגיה מאפשרת לכל הצוות בתהליך היצירה והאישורים של וידאו, דיגיטל, אודיו או דפוס, לעבוד יחד בפשטות.

Shout - מרקטפלייס פרוגרמטי, המחבר בין מובילי רשת ברשתות חברתיות לבין מותגים, על בסיס ניתוח הקהילות שלהם. הטכנולוגיה מנתחת את הקהילות לפי דמוגרפיה, תחומי עניין ועוקבים לא פעילים, ובכך יודעת להציע את מובילי הרשת הרלוונטיים ביותר למותג הנכון.

Neuro Applied - החברה מסייעת למנהלי חקר שוק להבין ולכמת את "מחשבות לקוחות" במדויק. היא מודדת הן את תפיסת המותג על ידי הלקוח, והן את אפקטיביות הקמפיין הפרסומי באופן אובייקטיבי על ידי מחשבות לא-מודעות. הפעילות בתחום המחשבות הלא-מודעות מתאפשרת אודות לשילוב המנצח בין מדעי המוח בדיסציפלינת פסיכו-מתמטיקה לבין מערכות לומדות ורשתות עצביות ממדעי המחשב.

Swiftic - פלטפורמה לבניית אפליקציות נייטיב בשיטת "עשה זאת בעצמך".

EasySend - חברה שבבסיסה המטרה ליצור דרך חדשה להתקשרות בין ארגונים לבין לקוחותיהם באופן דיגיטלי, בקלות וביעילות.

HopOn - פלטפורמת מובייל לכרטוס ברשתות התחבורה הציבורית, המאפשרת מעבר רציף ומהיר בזמן אמת בין מערכי ההסעה ההמונית, וזאת על סמך טכנולוגיית ביקונים חכמה.

Assembrix - החברה מפתחת פתרונות וירטואליזציה ואופטימיזציה לייצור מתקדם במדפסות תלת-ממד תעשייתיות. היא פיתחה פלטפורמת תוכנה בענן, המאפשרת השכרת חללי ייצור וירטואליים.

Tribe - פלטפורמה לניהול קשרי לקוחות, הפועלת באופן אוטונומי, ויוצרת עבור בתי עסק פוטנציאל לעסקות חוזרות ולקוחות נוספים, עם משרד פרסום אוטומטי ואוטונומי לעסקים.

Secret Double Octopus - טכנולוגיית אימות ללא צורך בסיסמה או מפתחות אבטחה, להגנה על זהויות ונתונים בסביבות הענן, המובייל והאינטרנט של הדברים (IoT).

Apeo - אפליקציה חינמית, המאפשרת לכל אחד ואחת ליצור סקר מעוצב במובייל ולשלוח בקבוצות ווטסאפ, פייסבוק, טוויטר או כל דרך אחרת בו-זמנית.

Byond - פלטפורמה B2B ליצירת חוויות מציאות מדומה באופן עצמאי בענן. הצפייה בחוויות נעשית באמצעות טלפון, מחשב או ערכת VR (מציאות מדומה).

Binah.ai - טכנולוגיה המאפשרת לחברות ויצרנים להשמיש טכנולוגיות בינה מלאכותית.