החל מהיום: נטפליקס בעברית מלאה - כולל תשלום בשקלים

חברת הטלוויזיה באינטרנט ממשיכה במאמצי החדירה לשוק הישראלי ■ 75% מהתכנים הזמינים בישראל כבר תורגמו או דובבו לעברית ■ השירות המלא בעברית יוצע במחיר התחלתי של 29.90 שקל בחודש

צילום מסך - נטפליקס בעברית
צילום מסך - נטפליקס בעברית

חברת הטלוויזיה נטפליקס הכריזה היום (ד') על השקת שירות ישראלי מלא, הכולל שימוש בשפה העברית, תשלום בשקלים והוספת סדרות טלוויזיה וסרטים ישראלים, כתוספת לשידורים המקוריים של נטפליקס, במחיר התחלתי של 29.90 שקל בחודש. החברה ידועה בהפקות המקור שלה, המעוררות עניין רב בקרב הצופים, כמו "נרקוס", "בית הקלפים" ו"כתום זה השחור החדש". 

מהלך הגיור מגיע בהמשך למספר מהלכים נוספים שערכה החברה לחדירה לשוק הישראלי. נטפליקס כבר תרגמה או דבבה לעברית כ-75% מהתכנים הזמינים לצפייה בישראל וכן רכשה תכני מקור ישראליים להפצה בישראל כמו הסדרות "פאודה", "בני-ערובה" ו"סרוגים" וסרט התעודה "אוריינטד". 

כמו כן, החברה חתמה שני הסכמי שיתוף-פעולה עם שחקניות מקומיות בתחום הטלוויזיה הישראלית: פרטנר והוט. פרטנר כבר מציעה את תכני נטפליקס כחלק משירות הטלוויזיה החדש של החברה, פרטנר TV, תמורת תשלום נוסף. הוט הודיעה לאחרונה כי תציע את תכני נטפליקס ללקוחותיה בממירים המתקדמים, כחלק משיתוף-פעולה בינלאומי בין נטפליקס לחברה-האם של הוט, אלטיס.

"אנו שמחים להציע חוויית נטפליקס מקומית יותר בעברית. מעכשיו יוכלו המנויים ליהנות ממגוון תוכניות טלוויזיה וסרטים - החל בסדרות מקוריות גלובליות ופופולריות של נטפליקס, דרך אנימה, תכנים לילדים ועד מופעי סטנד-אפ", אמר ג'ונתן פרידלנד, מנהל התקשורת הראשי בנטפליקס. "ישראל מזהה בידור טוב, ומעתה באמצעות נטפליקס יהיה קל יותר לצפות בתוכניות המובילות בעולם בכל זמן, בכל מקום ובכל מכשיר המחובר לאינטרנט במקביל לשאר העולם, כשכל הפרקים זמינים לצפייה בבת-אחת".

במקביל לפעילות החדירה לשוק המקומי, נטפליקס רכשה כמה וכמה תכנים ישראליים להפצה ברחבי העולם אשר, באופן אירוני, אינם זמינים לצפייה בישראל עקב מגבלות הסכמי הפצה החלים עליהם. בין התכנים שרכשו היו סרט התעודה "טהורה לעד" העוקב אחר אוהדי בית"ר ירושלים, הסדרה "צל של אמת" החוקרת את פרשת רצח תאיר רדא, וסרט התעודה "פרינסס שואו" של הבמאי עידו הרט.

לחברה יש כיום 104 מליון מנויים במעל ל-190 מדינות, ולאחרונה דיווחה כי במסגרת מאמציה להגדלת החדירה העולמית של שירותיה, עלו מספר לקוחותיה מחוץ לארה"ב מאלה בתוך המדינה. בתגובה זינקה מניית החברה בכ-13.5%.