לקראת ההשקה: פרטנר הודיעה על שיתוף-פעולה עם נטפליקס

בהודעת החברה לא פורט מה יכלול שיתוף-הפעולה הזה, מעבר לכפתור ייעודי בשלט שיאפשר גישה קלה לתכני נטפליקס ■ שירות הטלוויזיה של פרטנר יושק במהלך יוני

ריד הסטינגס מנכל נטפליקס/ צילום: רויטרס
ריד הסטינגס מנכל נטפליקס/ צילום: רויטרס

חברת פרטנר הודיעה היום (ב') על שיתוף-פעולה עם ענקית התכנים האמריקאית נטפליקס, לקראת השקת מיזם הטלוויזיה שלה בשבועות הקרובים. על-פי החברה, השותפות תאפשר למנויי שירות הטלוויזיה שלה גישה ישירה לתכני נטפליקס באמצעות כפתור שייועד לכך בשלט.

בהודעת החברה לא מפורט מה עוד יוצע ללקוחות כתוצאה מהחתימה על שיתוף-הפעולה הזה, ולכן קשה להעריך בשלב זה עד כמה הוא יהיה משמעותי במאבק של החברה על לב הצרכנים, בתחום שבו שולטות כיום הוט ו-yes, ובנוסף פועלת בו כבר למעלה משנתיים סלקום TV, שלה יותר מ-120 אלף מנויים.

על-פי גורמים בשוק, במדינות אחרות שאליהן נכנסה נטפליקס היא ערכה שיתופי-פעולה עם חברות מקומיות, שכללו מלבד הנגשת התוכן לשפה המקומית - תהליך שכבר בוצע ברובו בכל הנוגע לישראל - גם שיתופי-פעולה בלעדיים והטבות ייחודיות.

נצטרך להמתין ולראות מה בדיוק תציע פרטנר למנויה, אך לא מיותר להזכיר בהקשר זה כי כבר כיום יכול כל בעל טלוויזיה חכמה להתקין אפליקציה של נטפליקס, לשלם לה את דמי המנוי ולתפעל אותה בקלות באמצעות השלט (גם אם אין בו כפתור ספציפי שעליו כתוב נטפליקס).

נטפליקס, שנסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 70 מיליארד דולר, עברה בשנים האחרונות מהפך, מגוף שהציע ספריית תכנים גדולה שהופקו על-ידי גופי תוכן אחרים - לגוף שמפיק בעצמו תכנים רבים, והוא בעל הזכויות על סדרות פופולריות כמו "בית הקלפים", "כתום זה השחור החדש" (שזמינות גם בהוט וב-yes) "נרקוס" ועוד.

מריה פרראס, סגנית נשיא לפיתוח עסקי של נטפליקס באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, מסרה: "הצרכנים הישראלים הראו הרבה התלהבות מהתכנים שלנו מאז נכנסנו לישראל לפני קצת יותר משנה. עם יותר מ-1,000 שעות של תוכן מקורי ב-2017, אנחנו שמחים לעבוד ביחד עם פרטנר ולהציע דרך חדשה ומצוינת ללקוחות נטפליקס ליהנות מהשירות, בגישה ישירה ונוחה".

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, מסר: "אנחנו גאים להיות החברה הראשונה בישראל שנכנסת לשותפות עם נטפליקס. בקרוב מאוד לקוחותינו יוכלו ליהנות משיתוף-פעולה אסטרטגי זה".

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, מסר: "זו זכות גדולה לאפשר ללקוחות הטלוויזיה של פרטנר ליהנות מהחוויה האולטימטיבית של נטפליקס".