תופעת רשת: כך נראים חייהם של ילדי העשירים בוייטנאם

חשבון נוסף בסוגת "ילדי אינסטגרם העשירים" מציג את העשירים שבילדי וייטנאם, המנסים להתחרות בחברים מרחבי העולם ולהציג את עושרם המופלג ואת חייהם הנהנתניים במדינה שממוקמת בתחתית דירוג התמ"ג לנפש בעולם

ילדי אינסטגרם העשירים, ויאטנם צילום: מתוך הוידאו
ילדי אינסטגרם העשירים, ויאטנם צילום: מתוך הוידאו

"ילדי אינסטגרם העשירים" (Rich Kids Of Instagram), חשבון האינסטגרם שמייסדיו הם ילדי תפנוקים בריטית, גורר אחריו עוד ועוד "מתחרים". לילדים הבריטים הצטרפו חשבונות המציגים גם את חבריהם העשירים מרוסיה, טורקיה, איראן, שווייץ, יוון וכעת גם וייטנאם.

חשבון האינסטגרם הוייטנאמי נמצא שנה באוויר בלבד וכבר מחזיק 47 אלף עוקבים. מפעילי החשבון קיבלו חשיפה גדולה לאחרונה, לאחר שהחליטו להילחם בילדים המליונרים האחרים בעולם ולהראות שאין מישהו שחי טוב יותר מהם.

אם ילדי אינסטגרם העשירים של העולם עונדים שעון יוקרה, עשירי וייטנאם עונדים שניים על כל יד. לכל אחד מהם יש צי רכבי ספורט עצום, בתים שלמים שמוחזקים רק לאחסון מותגי אופנה, מאות נעליים ותיקים תואמים ומטוסים פרטיים שעומדים לרשותם 24/7.

בניגוד למיליונרים האחרים, העשירים של וייטנאם מתעניינים פחות באלכוהול ומתעניינים יותר בסיגרים, מסיבות בריכה, נופשים ביעדים אקזוטיים, תכשיטים, ארוחות גורמה והרבה שופינג.