מי התעדכנו ומי עדכנו בתצוגת האופנה של רשת גולברי?

וגם: מה חשף אודי נצר, מנכ"ל הקריה למחקר גרעיני, בכנס במכללה האקדמית SCE ע"ש סמי שמעון?

משה רוזנבלום ודוד גולברי / צילום:ניר פקין
משה רוזנבלום ודוד גולברי / צילום:ניר פקין

לא רק בתל-אביב 1: חוגגים בגלבוע

איזו שנה מצפה לנהגים ולעומדים בפקקים?

קבוצת דלקל שבבעלות יניב כהן, יונתן חי ואלי מוטעי, אירחה השבוע במתחם חצר הגלבוע, אירוע הרמת כוסית לכאלף מוזמניהם.

כהן, מנכ"ל דלקל, אמר שהוא מצפה לשנה טובה בתחום הדלקים, משום שהוא צפוי ליהנות בשנה הקרובה מצמיחה גדולה עקב ירידת מחירי הנפט, ומכניסה של 300 אלף כלי רכב חדשים מדי שנה, זאת לעומת ירידה מהכביש של רק 100 אלף רכבים. זו כך נראה בשורה טובה למדי עבורו, ואולי קצת פחות טובה לעומדים בפקקים ולשוחרי איכות הסביבה.

כך או כך אמרו לחיים: אסתר אלדן, מנכ"לית דלק; ניר גלילי, מנכ"ל סונול; ערן וקנין, מנכ"ל TEN; יאיר מלכה, מנכ"ל רשת גרג; איציק ביטון, בעלי וולקן מצברים; אושיק אפריים, מנכ"ל ובעלי ויטה פרי גליל; רו"ח חוסם בשארה, יו"ר חוצה ישראל; ואחרים.

יניב כהן ואסתר אלדן  / צילום:מורג ביטן
 יניב כהן ואסתר אלדן / צילום:מורג ביטן

לא רק בתל-אביב 2: חדשות בקיסריה

מי התעדכנו ומי עדכנו בתצוגה של גולברי?

אמש (ב') אירחו דוד, יעקב ומשה גולברי, בעלי חברת האופנה גולברי, את אורחיהם באמפי בקיסריה, שם התקיימה בהתאם למסורת, תצוגת האופנה של החברה לעונת הסתיו והחורף.

מילאו את האמפי: פרזנטורית הרשת אסתי גינזבורג ובעלה איש העסקים עדי קייזמן; משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני עופר; רו"ח ליאת נויבירט; האדריכלית דפנה בירן; סמדר רינות נימרודי; שמואל עטייה, בעלי עטייה נכסים והשקעות; נעמי סימן טוב, מנכ"לית הקניון הגדול בפתח תקווה; עו"ד ששי גז; יובל ברונשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי נדל"ן; יובל גביש, ראש החטיבה הבנקאית בבנק דיסקונט; עופר שחטר, מנכ"ל פרומול; שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים; רוני מאנה; רמזי גבאי, יו"ר מכון הייצוא ויו"ר איגוד תעשייות הטקסטיל בהתאחדות התעשיינים; סולי ושרי סקאל; ערן אמציה, סמנכ"ל קבוצת ביג; עמוס שפירא וזוגתו חלי לוי.

בין לבין, כאשר שפירא נשאל לשמה של זוגתו, הוא ציין, בבדיחות או שלא, כי שם משפחתה הוא שפירא. היזם דב קוטלר, לשעבר מנכ"ל ישראכרט, שהתבקש להצטלם, דאג שיהיה זה ללא רעייתו חגית. קוטלר ציין בשמה, כי הוא אמנם רגיל לצילומים שכאלה, אולם היא לא. 

משה רוזנבלום ודוד גולברי / צילום:ניר פקין
 משה רוזנבלום ודוד גולברי / צילום:ניר פקין

לא רק בתל-אביב 3: וידויו של מנהל הקמ"ג

בכנס העוסק בסוגיית "האיכות", שנערך אתמול במכללה האקדמית SCE ע"ש סמי שמעון בדרום, השתתף בין היתר גם אודי נצר, מנכ"ל הקריה למחקר גרעיני (קמ"ג). נצר אמר לנוכחים כי "למדתי שאין נושא שאסור לדון בו. אין נושאים שהם טאבו בכל הקשור לחשיבה, התפתחות והתקדמות. למדתי שצריך להטיל ספק בכל דבר ושאסור למנהל להימנע משאלות וקושיות של עובדים - גם אם הן מטרידות מאוד".

"בנוסף", הוא אמר, "למדתי שיש לא רק חוכמת המון, אלא גם גם חוכמת צוות. אין נושא שאם תכנס לצורך דיון בו ארבעה או חמישה אנשי צוות, לא תקבל הודות לכך תובנות חדשות".

הקשיבו והפנימו את התובנות: פרופ' יהודה חדד, נשיא המכללה; פרופ' דורית תבור, דיקנית המחלקה; ד"ר סיגלית מודחי, יו"רית האיגוד הישראלי לאיכות; ואחרים.

אודי נצר, יהודה חדד, דורית תבור וסיגלית מודחי / צילום:צבי תקשורת
 אודי נצר, יהודה חדד, דורית תבור וסיגלית מודחי / צילום:צבי תקשורת

.