מוטי בן-משה מינה את דודי כהן למנכ"ל נעמן גרופ

כהן, ששימש בשנתיים האחרונות כמנהל חטיבת המוצרים למטבח ולבית בקבוצת נעמן, יחליף בתפקיד המנכ"ל את סמנכ"ל הכספים רז שורץ, שכיהן גם כממלא-מקום מנכ"ל הקבוצה

דודי כהן / צילום: שירה רז
דודי כהן / צילום: שירה רז

כ-3 חודשים לאחר הפיכתה של נעמן גרופ לחברה פרטית בבעלות מלאה של אלון רבוע כחול ישראל, החליטו בעל השליטה, מוטי בן-משה, והיו"ר, רו"ח שלמה זהר, למנות את דודי כהן כמנכ"ל הקבוצה.

כהן יחליף בתפקיד המנכ"ל את סמנכ"ל הכספים של נעמן, רז שורץ, שכיהן גם כממלא-מקום מנכ"ל הקבוצה בשנתיים וחצי האחרונות, מאז פרש המנכ"ל הקודם, רביב ברוקמאייר.

בן-משה וזהר הודו לרז שורץ, סמנכ"ל הכספים, על מילוי מקום המנכ"ל בתקופה מאתגרת של משבר וחילופי בעלות בקבוצה, וציינו כי "במהלך השנתיים וחצי האחרונות הובילה הנהלת נעמן גרופ מהלכים מוצלחים לחידוד האסטרטגיה הקמעונאית של הקבוצה, פיתוח ערוץ וועדים וערוץ מוסדי והגברת שיתוף-הפעולה עם הרשתות הקמעונאיות המובילות בישראל. מהלכים אלה אפשרו לנעמן גרופ להתגבר על משבר מגה ולהפוך חברה רווחית".

כהן, 49, הוא בוגר מינהל עסקים. בשנתיים האחרונות הוא כיהן כמנהל חטיבת המוצרים למטבח ולבית בקבוצה. קודם שהצטרף לנעמן גרופ, כיהן כהן כסמנכ"ל הסחר במשביר לצרכן ולפני כן כסמנכ"ל הסחר בהום סנטר.

נעמן גרופ כוללת את חטיבת נעמן המייבאת מגוון מוצרים לבית, כלי מטבח, הגשה, חפצי נוי ומתנות. פעילות הטקסטיל לבית של נעמן גרופ מרוכזת בחטיבת ורדינון המעצבת, מייבאת ומשווקת מוצרי טקסטיל ונוי לבית. נעמן גרופ משווקת את מוצריה ב-125 חנויות מותג (71 חנויות רשת נעמן ו-54 חנויות רשת ורדינון).