הצעת הרכש התקבלה: בן משה מוחק את נעמן מהמסחר

קבוצת אלון ריבוע כחול מוחקת את נעמן מהמסחר והופכת אותה לפרטית, לאחר ש-21.03% מהמחזיקים במניותיה נענו להצעת הרכש במחיר של 5.06 שקלים למניה

איש העסקים מוטי בן משה השלים אמש (ה') את המהלך למחיקת נעמן מהמסחר והפכה מחברה ציבורית לחברה פרטית בבעלות מלאה של קבוצת אלון ריבוע כחול שבשליטתו.

נעמן גרופ עוסקת בייבוא ושיווק כלי מטבח, חפצי נוי ומתנות לבית, וכן בייבוא ושיווק מוצרי טקסטיל לבית במסגרת חטיבת ורדינון.

הצעת הרכש המעודכנת ל-22.5% מניות המיעוט עמדה על מחיר של 5.06 שקלים למניה ונענתה ע"י מחזיקים ב-21.03% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה.

בגין כ-1.45% מהון המניות המונפק והנפרע של החברה, לא התקבלו הודעות קיבול והן תירכשנה ברכישה כפויה, בהתאם להוראות לחוק החברות.

עם השלמת הצעת הרכש, תחזיק קבוצת אלון ריבוע כחול במלוא הון המניות המונפק והנפרע ובמלוא זכויות ההצבעה בנעמן, שתיהפך חברה פרטית, בשווי של כ-95 מיליון שקל ותימחק מהרישום למסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב.

בהכרזה על הצעת הרכש, קבע דירקטוריון אלון ריבוע כחול, כי הסיבה העיקרית למחיקת מניות נעמן מהמסחר נעוצה בהיקף ההוצאות הכרוכות בניהול חברה ציבורית, למול ההכרח לצמצם הוצאות לנוכח התחרות הגוברת וסף הכניסה הנמוך לתחום הכלים והטקסטיל לבית.

עם הצלחת הצעת הרכש, מסר יו"ר החברה רו"ח שלמה זוהר כי "המהלך הינו הבעת אמון חשובה של הבעלים מוטי בן משה בחברה וכי אין ספק, כי עתה, משנעמן הופכת חברה פרטית, תגבר הגמישות הניהולית ויקל על נעמן להמשיך ולשגשג בסביבה העסקית התחרותית מאוד שבה היא פועלת".