שני בכירים פרשו מרימון-כהן והקימו משרד עצמאי

עו"ד הדן אורנשטיין, ששימש כשותף, ואיתמר חושן, שכיהן בתפקיד בכיר במשרד, יוצאים לדרך עצמאית ומקימים את OH! - משרד לייעוץ תקשורת, אסטרטגיה וניהול משברים ■ לקחו עמם מספר לקוחות, בהם קבוצת טדי שגיא ■ רוני רימון: "הם עוזבים בטוב"

דן אורנשטין ואיתמר חושן / צילום: דן מילר
דן אורנשטין ואיתמר חושן / צילום: דן מילר

שינויים במשרד רימון-כהן ושות': עו"ד הדן אורנשטיין ואיתמר חושן, שכיהנו בתפקידים בכירים במשרד, יוצאים לדרך עצמאית ומקימים את OH! - משרד לייעוץ תקשורת, אסטרטגיה וניהול משברים.

השניים "לקחו" עמם מספר לקוחות (בכפוף להסדר כלכלי עם רימון-כהן), בהם קבוצת טדי שגיא, חברות היי-טק ומשרדי עורכי דין, ביניהם מ.פירון ושות', יהודה רוה, DLA PIPER ועוד.

עו"ד הדן אורנשטיין, שותף לשעבר ברימון-כהן ושות', ניהל את מחלקת המשפט והרגולציה מאז שקמה בשנת 2008. בשנים האחרונות הוא מנהל את מערך התקשורת בקבוצת טדי שגיא ומשמש כיועצו של שגיא, שכאמור ממשיך עם אורנשטיין בדרך החדשה. עוד טיפל אורנשטיין בהסדר החוב באי.די.בי, במאבק העוזרים המשפטיים, בתביעת הנאמן לנכסי ברני מיידוף, ליווה את פעילות נאמני מגה ועוד.

עו"ד איתמר חושן, ששימש כיועץ בכיר ברימון-כהן, כיהן בעבר כעורך חדשות ב"ידיעות אחרונות" וב"ישראל היום". בשנים האחרונות, לצד טיפול בחברות טכנולוגיה דוגמת יאהו, טיפל במשרד עורכי דין, בהם מ.פירון ושות', יגאל ארנון ושות', יהודה רוה ושות', זיסמן אהרוני גייר (ZAG/S&W) ומשרד עורכי הדין DLA Piper.

אורנשטיין וחושן הודו לרוני רימון ולבני כהן על הדרך המשותפת: "המשרד היה לנו בית חם, אוהב ומחבק במשך שנים רבות, ואין בפינו מילים חמות יותר כדי להביע את הערכתנו על מה שקיבלנו מהשותפים המייסדים בפירמה לאורך השנים. אנו חבים להם תודה גדולה על שנים מהנות ומעשירות".

רוני רימון מסר: "אני גאה על כך שהמשרד שלנו - רימון-כהן - מהווה כל השנים חממה ליועצי תקשורת מוכשרים, שלאחר שנים של עבודה פורייה בוחרים, באופן טבעי, לפרוש כנפיים לדרך עצמאית. זוהי דרכו של עולם, ואני מברך על כך. אני גם גאה על כך שבמשך השנים אף בכיר לא עבר למשרד מתחרה, אלא החליט לצמוח לעצמאות. הדן ואיתמר עוזבים בטוב, הם יועצים מוכשרים, אנו נמשיך לשתף עימם פעולה ומאחלים להם הצלחה רבה".

המשרד החדש (ששמו מורכב מראשי-התיבות של שמות המשפחה של השניים), ימוקם במגדל עזריאלי שרונה בתל-אביב. 

אל אורנשטיין וחושן יצטרף יועץ התקשורת רן יחזקאל.