משרד רה"מ: דיווחנו על כל הפגישות של נתניהו ואלוביץ'

המשרד דוחה את הטענה כי רה"מ ובעלי בזק נפגשו פגישות נוספות לאלה עליהן דווח

שאול אלוביץ ובנימין נתניהו / צילומים: תמר מצפי
שאול אלוביץ ובנימין נתניהו / צילומים: תמר מצפי

משרד ראש הממשלה דוחה את הטענות כי לא דיווח על כל פגישות ראש הממשלה בנימין נתניהו ואיש העסקים שאול אלוביץ', בעל השליטה בחברת בזק.

"בידי משרד ראש הממשלה אין כל מידע מתועד ביחס לפגישות ראש הממשלה עם אלוביץ' מעבר למידע שנמצא ביומן ראש הממשלה ושנמסר בהתאם לפסק הדין", השיב היום (ב') משרד ראש הממשלה לבקשת עו"ד שחר בן-מאיר, שטוען כי המשרד לא קיים את פסק הדין בנוגע לפגישות במלואו ולא מסר פירוט של כל הפגישות שנערכו בין נתניהו לאלוביץ' - אלא רק על אלה שהתרחשו במעון בבלפור.

נזכיר כי ב-7 בינואר 2018, בעקבות עתירת חופש המידע שהגיש בן-מאיר, הפרקליטות מסרה מידע על 7 פגישות שנערכו בין נתניהו לבין אלוביץ', ושנערכו בבית ראש הממשלה החל מ-1 בינואר 2013 ועד 17 בנובמבר 2015, בתקופה בה נתניהו היה שר התקשורת. לפי הדיווח, כל הפגישות התקיימו במעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים.

ואולם, בהמשך הגיע לידי "גלובס" מידע לפיו נתניהו ואלוביץ' נפגשו לפחות עוד פעם אחת בתקופה הרלוונטית. מדובר במפגש שכלל ארוחת ערב שבה השתתפו הזוג נתניהו, הזוג אלוביץ' ומספר משתתפים נוספים. בתוך כך, עו"ד בן-מאיר הגיש בקשה חדשה בטענה כי המשרד לא קיים את פסק הדין בנוגע לפגישות במלואו.

בן-מאיר צירף לבקשה תצהיר של תושב שכונת צהלה, יגיל ישועה, שבו טוען ישועה כי ראה את נתניהו ופמלייתו מגיעים לביתו של אלוביץ' ברחוב יהונתן שבצהלה כמה פעמים.