נגד כל הסיכויים: שוק האוכל "אושימרקט" נפתח מחדש בכפ"ס

בזמן ששוקי אוכל נוצצים לא פחות נסגרים בת"א, ולאחר שכבר ניסה פעם אחת ולא הצליח, שוק האוכל המחודש בכפר-סבא "אושימרקט" מציג מודל שיווקי שונה ומקווה להצליח נגד כל הסיכויים ■ הפרטים בווידאו

מתחם אושילנד בכפר סבא/ צילום: איל יצהר
מתחם אושילנד בכפר סבא/ צילום: איל יצהר

החודש נפתח בקניון אושילנד בכפר-סבא "אושי מרקט" - שוק אוכל שמקווה להצליח בדיוק במקום שבו נכשלו לא מעט שווקי הסעדה אחרים, כמו שוק נמל יפו שנסגר ושוק אלנבי-רוטשילד שרק לאחרונה הועמד לכינוס נכסים. 

"אושי מרקט" כולל 17 דוכנים ו-800 מקומות ישיבה שהוקמו בהשקעה של 13 מיליון שקל.

בניגוד לשוקי אוכל אחרים, המודל של קבוצת בר דגים שמפעילה את השוק שונה - לא תראו כאן מותגים או שפים מוכרים, כי כל המסעדות, דוכני האוכל וגם השוק החקלאי מופעלים על-ידי הבעלים של השוק.

מתחם אושילנד הוקם כבר לפני שנתיים עם הבטחה גדולה להקים שוק אוכל נוצץ, אבל זה היה בלתי אפשר לשכנע בעלי עסקים להיכנס אליו, אולי בגלל המיקום ואולי בגלל הקשיים שחווים מתחמי ההסעדה במהלך השנה האחרונה. 

עוד איום שמרחף מעל המתחם הוא העירייה, שבימים האחרונים שלחה לבעלי חנויות במתחם אושילנד מכתבי התרעה על כך שהם פועלים בשבת, מה שצפוי בוודאי להשפיע גם על כמות המבקרים במתחם "אושי מרקט".

שנת 2017 הייתה רעה מאוד עבור מתחמי שווקי האוכל הסגורים ברחבי גוש דן. נצטרך להמתין ולראות, האם דווקא "אושי מרקט" - ההשקה הגדולה הראשונה של 2018 בתחום הזה - ינצח את הסטטיסטיקה.