בשל מחלוקת בין קשת ורשת: מהדורת החדשות לא הוארכה

בקשת, שם שידרו הערב את גמר "הכוכב הבא", הציעו להאריך את המהדורה עד 21:15 - בעוד ברשת רצו להאריך את המשדר עד 21:45 ■ בסופו של דבר המהדורה הסתיימה מבלי שהוקרא בה נוסח ההמלצות המלא של המשטרה בעניין חקירות נתניהו

פרסום המלצות המשטרה בעניין חקירות בנימין נתניהו הוביל הערב (ג') לראשונה לסיטואציה ממנה חששו בשתי זכייניות ערוץ 2 לשעבר ובחברת החדשות המשותפת שלהם.

ההמלצות, שהיו אמורות בתחילה להתפרסם בשעה 20:00, נדחו ל-20:45 - עניין שהיה הערב בעייתי מבחינת קשת, שנערכה לשדר את גמר תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא".

בקשת הציעו לדחות את סיום המהדורה ברבע שעה, ואז לחזור לשידור המפוצל והמבודל בשני הערוצים. מנגד, ברשת ביקשו למשוך את השידור עד 21:45.

משלא הושגה הסכמה בין שני הערוצים הוחלט לסיים את המהדורה כרגיל, באיחור של דקות ספורות, כך שנוסח ההמלצות המלא של המשטרה כלל לא הוקרא במהדורה. עם סיום המהדורה עברו בקשת למשדר הגמר, וברשת העלו משדר אקטואלי בנושא ההמלצות, אותו הגיש אודי סגל.

על-פי ההסדר בין קשת לרשת, שהוסכם במסגרת דיוני הוועדה שבראשה עמדה יו"ר דירקטוריון חברת החדשות, תמי רווה, במקרה של מחלוקת בנושא כזה בין שני הערוצים שמפעילים במשותף את החברה, מי שמוסמך להכריע הוא מנכ"ל חברת החדשות, אבי וייס, שאמור להפעיל את שיקול-דעתו המקצועית.

ככל הידוע, קיימת גם אפשרות שלפיה חברת החדשות תפיק משדר חדשותי, ורק אחד מבין הערוצים יבחר לשדר אותו (כשלאחר מכן תיעשה בין הערוצים התחשבנות כספית).

בשלב זה לא ברור האם ההצעות הללו הועלו, ומחברת החדשות לא נמסרה כל תגובה בעניין. גם בקשת וברשת סירבו הערב להתייחס לסוגיה בתגובה רשמית.