צפו: הפרסומת של yes בראש דירוג הזכורות והאהובות השבועי

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכוב "אמלי" מצליחה לגבור אפילו על שני כהן שעלתה עם פרסומת חדשה ל-9 מיליון ■ צפו בפרסומות הזכורות והאהובות שכיכבו השבוע

קמפיין יס / צילום מסך
קמפיין יס / צילום מסך

כבר בקיץ האחרון, כש-yes העלו לאוויר את הפרסומת "yes קטסטרוף", היה ברור שמדובר בפרסומת יוצאת דופן באהדה שהיא מצליחה לעורר - בעיקר לאור העובדה שאת הפרסומת מובילה ילדה אנונימית המתמודדת על תשומת-הלב מול קאדר פרזנטורים מהשורה הראשונה. הפרסומת, באמצעות מקאן תל-אביב, הצליחה להגיע לנתוני זכירות ואהדה מרשימים ולגבור על "מותגים מנצחים" כמו שני כהן.

עתה בגרסה חדשה בסדרה רושמת הפרסומת ל-yes נתונים גבוהים אפילו יותר. כנראה בגלל הילדה עצמה ומאחר שסוג ההומור כבר מוכר אבל לא חוזר על עצמו. ההומור אותו הומור - הבדיחות אחרות. והילדה? היא עדיין כובשת והופכת את הפרסומת לזכורה ביותר והאהובה ביותר. ושוב מצליחה אמלי לנצח את שני כהן הבלתי מנוצחת, אפילו בשבוע שבו עלתה פרסומת חדשה שלה ל-9 מיליון.

הפרסומת ל-yes רושמת שיעורי זכירות דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9%, אך האהבה לה נוסקת הרבה מעל הממוצע ורושמת שיעורי אהדה של כ-32%, גבוה בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.4%. הפרסומת היא גם המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה כולל שעומד על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-2.4 מיליון שקל.

הפרסומת של טרה למותג נועם ממוקמת במקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות, ואפשר להניח כי לשיר הקליט המלווה את הפרסומת יש השפעה רבה על כך. עם זאת, מבחינת האהדה רושמת הפרסומת הצלחה מינורית ומדורגת במקום השביעי בדירוג.

הפרסומת של סלקום TV, בכיכובו של אודי כגן, ממשיכה להיות חרותה בתודעת הקהל אף שכלל לא שודרה השבוע. הפרסומת ממוקמת במקום השני במדרג האהדה עם שיעורי אהדה גבוהים של 14.7%.

הפרסומת החדשה ל-9 מיליון, שבה שני כהן מפנה את האב לניאגרה בשירותים, רושמת פחות הצלחה מקודמותיה מבחינת הנתונים: 13% ומקום שלישי בדירוג האהדה, שהם הרבה יחסית לפרסומת רגילה, אך מקום ממוצע יחסית לשאר הפרסומות של המותג. בדירוג הזכירות הפרסומת ממוקמת רביעית.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 656 ונמוך בהשוואה לשבוע שעבר (681). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-39.9 מיליון שקל וגבוה מהתקציב הכולל בשבוע שעבר (33.4 מיליון שקל). 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות