yes | בלעדי

בזק בינלאומי וחברת yes ישיקו בקרוב חבילת טריפל

שתי החברות צפויות להשיק בקרוב חבילת טריפל חדשה, שכוללת את הסטינג TV מבית yes • בהתאם להוראות רשות ההגבלים מרכיבי החבילה - אינטרנט, טלפוניה וטלוויזיה - ישווקו גם בנפרד במחיר מלא

רון אילון / צילום: איל יצהר
רון אילון / צילום: איל יצהר

בזק בינלאומי וחברת yes צפויות להשיק בתוך זמן קצר חבילת טריפל הכוללת את הטלוויזיה האינטרנטית מבית yes - סטינג TV. ההשקה צפויה להתרחש על-פי הערכות בבזק כבר לאחר החג, אך הצדדים נמנעים מלהודיע על כך רשמית עד שלא יתקבל האישור ממשרד התקשורת שאין בעיה, והם יכולים להשיק את החבילה כפי שתכננו.

ל"גלובס" נודע כי החבילה תשווק כחבילה פריקה, דהיינו חבילה שכל מרכיב בה ניתן יהיה לרכוש במחיר מלא. כלומר אינטרנט לחוד, טלפוניה או טלוויזיה, כל מוצר בנפרד. הסיבה לכך שהחבילה היא פריקה, נובעת ממגבלות שהטילה רשות ההגבלים במסגרת אישור המיזוג שנתנה בזמנו למיזוג בין בזק וחברת yes.

במקביל לחבילת הטריפל, עובדות שתי החברות על ניסיון לייצר סינרגיה בפעילותן, כדי להוזיל עלויות. לא מדובר בשלב הזה על מיזוג פעילויות, אלא על ניסיון ולשתף פעולה היכן שאפשר. חברת הייעוץ דלויט נשכרה לטובת העניין. 

שיתוף-הפעולה בין בזק בינלאומי לבין yes, הוא לדעת רבים בקבוצת בזק, הסיכוי הטוב ביותר לקדם את הסטינג TV, שהוא מוצר שהשיווק שלו אינו קל בלשון המעטה, ולכן בזק בינלאומי היא הגוף היחידי החזק בקבוצה שיכול לדחוף את המוצר. 

נזכיר כי משרד התקשורת לא היה מוכן לאפשר לבזק לשווק את הסטינג TV, ולכן בזק בינלאומי נבחרה להיות הגוף שידחוף את המוצר. עבור בזק בינלאומי זהו מוצר משלים שמכניס אותה לקטגוריה חדשה שבה היא לא הייתה פעילה עד כה, ולכן בחודשים האחרונים החברה עבדה באינטנסיביות כדי לגבש ולבנות את המוצר בצורה הכי טובה שהיא יכולה.