מוטי אליאב מונה למנכ"ל eBay ישראל; יחליף את יובל מטלון

לאחר 10 שנים בסניף הישראלי של ענקית המסחר המקוון, הודיע מטלון על פרישתו מניהול מרכז הפיתוח של eBay בישראל • אליאב עובד ב-eBay מאז 2016 ובעל ניסיון של עשרות שנים בהובלת צוותי פיתוח

מוטי אליאב / צילום: ענבל מרמרי
מוטי אליאב / צילום: ענבל מרמרי

חילופי גברי בצמרת eBay ישראל: המנכ"ל יובל מטלון הודיע על פרישתו, ואת מקומו יתפוס מוטי אליאב, בן 53, נשוי ואב לשלושה. אליאב, שעובד ב- eBay ישראל מאז 2016, ייכנס לתפקידו ביוני הקרוב.

על-פי הודעת החברה, "לאליאב יש למעלה מ-20 שנות ניסיון בהובלת צוותי פיתוח תוכנה גלובליים. בטרם הצטרף ל- eBay שימש אליאב בתפקיד מנכ"ל Limlight Networks ישראל, מנכ"ל GaiaMobile US וכן תפקידי ניהול מו"פ בכירים בחברות BMC Software ו-ServiceNow בישראל ובארה"ב. בתחילת דרכו עבד מוטי אליאב כעשור בחברת New Dimension Software בתפקידים שונים, כאשר האחרון שבהם היה אף הוא ניהול המו"פ".

בהודעת החברה נמסר בשמו של מטלון: "אחרי כמעט 10 שנים והרבה מאד עשייה, החלטתי שזה הזמן הנכון להמשיך הלאה. בנינו תשתית מצוינת בישראל, אני מאמין ב-eBay ובאתר בארץ ומשוכנע שהאתר ימשיך להתפתח ולהצליח".

עוד נמסר מהחברה כי "יובל בוחן את מהלכיו הבאים, כולל יזמות פרטית".

בראיון שפורסם ב"גלובס" לפני כשבוע אמר דיבר מטלון על השינויים העיצוביים הצפויים ב- eBay, על הכניסה הצפויה של אמזון לישראל ועל ההתמודדות של eBay עם אתגרי אבטחת המידע ופרטיות הגולשים.

בין היתר אמר מטלון בראיון כי "על eBay לעשות עבודה טובה יותר בחוויית המשתמש", והבטיח שכבר במהלך השנה נראה שינוי דרמטי בעיצוב של eBay, שלעתים נדמה שנשאר תקוע אי-שם בשנות ה-90. "יש לנו 150 מיליון משתמשים, אבל הבנו שכדי לכבוש את 100 מיליון הבאים, אנחנו צריכים להשתנות. ברגע שישנם חידושים, זה יפרוץ את תקרת הזכוכית של האנשים שהיום אולי נרתעים מלקנות כל מיני דברים ברשת", אמר מטלון.