מחיר למשתכן קריית אונו: כ-1.47 מיליון שקל ל-110 מ"ר

מכרז גדול לבניית 729 דירות בקריית אונו נסגר בהצלחה, כאשר כל ארבעת המגרשים שיצאו למכרז נרכשו ע"י חברה אחת • המחיר בו זכתה אשדר במכרז משקף מחיר של החל מכ-1.27 מיליון שקל לדירה מוזלת בשטח 95 מ"ר לזכאים • למדריך ומחשבון משכנתא

פרוייקט מחיר למשתכן / צילום: איל יצהר
פרוייקט מחיר למשתכן / צילום: איל יצהר

אחד המכרזים הבולטים במסגרת מחיר למשתכן באזור המרכז נסגר בהצלחה. ל"גלובס" נודע כי מכרז לבניית 729 דירות בקריית אונו נסגר אמש (ב') בהצלחה כאשר כל ארבעת המגרשים שיצאו למכרז נרכשו על ידי חברה אחת - חברת אשדר.

מדובר באחד המכרזים הגדולים שנסגרו באזור המרכז שריכז עניין רב בחודשים האחרונים. כעת לאחר הזכייה, תצטרף גם קריית אונו לרשימת הדירות המוזלות שישתתפו בהגרלה הגדולה שעתידה להיפתח בחודש הבא.

על פי מסמכי המכרז, מתוך 729 הדירות שתוכל אשדר לבנות על הקרקע, 584 הן דירות מוזלות לזכאי מחיר למשתכן והשאר, 145 דירות, הם דירות למכירה בשוק החופשי במחיר מלא.

עוד נודע ל"גלובס" כי בעוד מחיר המקסימום במכרז עמד על 14 אלף שקל למ"ר, ההצעות של אשדר לכל המגרשים היו נמוכות ממחיר זה משמעותית ונעו בין כ-11.4 אלף שקל למ"ר ל-12 אלף שקל למ"ר. מדובר בהצעות נמוכות יחסית למחיר המקסימום.

המחיר בו זכתה אשדר במכרז משקף מחיר של החל מכ-1.27 מיליון שקל לדירה מוזלת בשטח 95 מ"ר לזכאים, החל מכ-1.477 מיליון שקל לדירה בת 110 מ"ר לזכאים והחל מכ-1.74 מיליון שקל לדירה בשטח 130 מ"ר. מחיר זה כולל גם את מרכיב המע"מ שטחי המרפסות, החניה והמחסן. עם זאת נדגיש כי מדובר אומדן בלבד, זאת בשל העובדה שהמכרז רק נזגר וטרם התגבש תכנון מפורט או סופי על הקרקע.

תמר הרציג פלד, סמנכ"לית פיתוח עסקי של חברת אשדר מסרה היום לאחר הזכייה במכרז: "אנו שמחים על הזכייה ומאמינים שהשילוב של מיקום אטרקטיבי במרכז הארץ עם כמות גדולה של דירות במחירים נוחים לזכאים הינם בסיס מצוין להקמת שכונה חדשה ומוצלחת. עבור אשדר מדובר בפרויקט שלישי של מחיר למשתכן וכמובן הגדול מבניהם. הכניסה למחיר למשתכן מאפשרת לנו להקים פרויקט שבו הוודאות בקצב ויכולת מכירת הדירות גבוהה, ובעיקר כשמדובר באיזור ביקוש. מדובר בשכונה שתכיל מעל 1,300 יחידות דיור בחלקה הדרומי של קריית אונו, בצמוד לצומת סביון. לאחר תוספת שבס, המתחם עתיד לכלול כ- 800 יחידות דיור. פרויקט זה מהווה נדבך נוסף בפעילות הנדל"ן למגורים של החברה".