רשמית: בזק בינלאומי תשווק חבילת טריפל ב-199 שקל בחודש

כפי שנחשף ב"גלובס", הטריפל הראשון בקבוצת בזק ישווק ע"י בזק בינלאומי בשילוב הסטינג TV מבית yes • בחודשיים הראשונים לרגל ההשקה המחיר יעמוד על 99 שקל בחודש

מוטי אלימלח, מנכ"ל בזק בינלאומי / צילום: איל יצהר
מוטי אלימלח, מנכ"ל בזק בינלאומי / צילום: איל יצהר

כפי שנחשף ב"גלובס"בזק בינלאומי מתחילה לשווק חבילת טריפל המשולבת עם מוצר הטלוויזיה האינטרנטי מבית yes, סטינג TV, כולל 300 דקות שיחה ומהירות של 40 מגה ביט, במחיר של 199 שקל בחודש. בחודשיים הראשונים לרגל ההשקה המחיר יעמוד על 99 שקל בחודש. 

יצוין כי המחירים הם לשנה. אחרי 12 חודשים המחיר בחבילת הטריפל עולה ל-220 שקל לחודש, והראוטר, שבשנה הראשונה ניתן בחינם, יעלה 9.90 שקלים לחודש. המחיר לטריפל בחבילת ה-100 מגה יעלה 209 שקל.

חבילת הטלוויזיה היא במודל חבילת המשפחה וכוללת שלל תכנים, אך היא איננה כוללת את ערוץ הספורט בשל הסכסוך הקיים בין yes לבין בעלת ערוץ הספורט, חברת RGE. 

בכך מצטרפת בזק בינלאומי לתחרות על חבילות הטריפל, אותה חבילה שחברת-האם בזק מנועה מלספק, אך חברות-הבנות שלה אינן מנועות. 

ההודעה של בזק בינלאומי שפורסמה היום (ג') חסרה מידע מפורט על מבנה החבילה ופרטים נוספים על מהירויות גבוהות יותר או על עלות ההתקנה באמצעות טכנאי. בהודעה מסרה החברה כי ההתקנה עצמאית. בנוסף, עלות הסטרימר הראשון תהיה ללא עלות, אך סטרימר שני כבר יחויב ב-19 שקל לחודש. סטרימרים קיימים תומכי אנדרואיד TV יוכלו להוריד את האפליקציה של סטינג ולצפות דרכה, וכנ"ל בטלוויזיות חכמות תומכות אנדרואיד TV. 

בזק בינלאומי לוקחת אחריות על החבילה, והיא זו שגם תשווק אותה ותתמוך בה בשירות הלקוחות שלה. בלי בזק בינלאומי, מוצר הסטינג TV יתקשה להצליח שיווקית. אמנם ב-yes הוא מיועד ללקוחות צעירים שמחפשים טלוויזיה זולה, אך הצלחתו מוגבלת, ובקבוצת בזק מעריכים כי בזק בינלאומי תדע לתמוך בו בצורה יותר אפקטיבית, מכיוון שהוא נדרש לה כמו כפפה ליד. החברה מתחרה בשוק הסיטונאי מול פרטנר וסלקום, אך היא חסרה את צלע הטלוויזיה בהצעה שלה. על רקע יכולותיה השיווקיות וההנדסיות של בזק בינלאומי, הערכה היא שיש סיכוי טוב שהמוצר יתאושש, ושתואץ מכירת הטריפלים.