מחירי הדלק עולים: הבנזין יתייקר ב-8 אגורות בליל שלישי

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 6.57 שקלים לליטר, עלייה של 8 אגורות מחודש יולי • לפי משרד האנרגיה, הסיבה להתייקרות במחירי הדלק נעוצה בעליית מחירי הבנזין באזור הים התיכון, והיא קוזזה בחלקה ע"י ירידה קלה בשער הדולר

דלק / צילום: שאטרסטוק
דלק / צילום: שאטרסטוק

עלייה במחירי הדלק: מינהל הדלק שבמשרד האנרגיה פירסם היום (א') את מחירי הבנזין לחודש אוגוסט 2018 שיתעדכנו בחצות הלילה שבין שלישי לרביעי. המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 6.57 שקלים לליטר, עלייה של 8 אגורות מחודש יולי. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מחודש יולי.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 5.61 שקלים לליטר, עלייה של 6 אגורות מחודש יולי. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 18 אגורות לליטר (ללא מע"מ), ללא שינוי מחודש יולי.

הסיבה להתייקרות במחירי הדלק נעוצה בעליית מחירי הבנזין באזור הים התיכון, והיא קוזזה בחלקה על-ידי ירידה קלה בשער הדולר. נציין כי בחודש שעבר נרשמה ירידה של 11 אגורות במחיר לליטר בנזין בשירות המלא.