טיסות מ-7 אירו לכיוון: ריאנאייר במבצע של מחירים שוברי שוק

אחרי השיבושים באים המבצעים: חברת הלואו קוסט האירית ריאנאייר יצאה במהלך סוף השבוע במבצע של טיסות ליעדים שונים במחירים נמוכים במיוחד, כגון טיסה מלונדון לבלפסט ב-7 אירו בלבד • וכמה יעלו הטיסות בקווים מישראל?

ריאנאייר / צילום: שאטרסטוק
ריאנאייר / צילום: שאטרסטוק

אחרי השיבושים באים המבצעים: חברת הלואו קוסט האירית ריאנאייר יצאה במהלך סוף השבוע במבצע של טיסות ליעדים שונים במחירים שוברי שוק. במקרי קיצון אפשר למצוא טיסה בכיוון אחד גם ב-7 אירו (למשל מלונדון לבלפסט).

בקווים מישראל מציעה החברה טיסה ב-20 אירו מתל-אביב לפאפוס בקפריסין (בסוף אוקטובר) וטיסות חזור ב-32 אירו, מחיר המשקף הנחה של 10 אירו לכל כיוון. טיסות לבורגס, לדוגמה, מוצעת ב-34 אירו לטיסת ההלוך וב-42 אירו לטיסת החזור.

יש לזכור כי המחירים הללו הם לטיסה בלבד, כלומר ללא תוספת עבור מזוודה. תוספת למזוודה תסתכם בקלות ב-30 אירו לכל כיוון לפחות. מבצע ההוזלות תקף עד 3 בספטמבר בחצות.

שיתוף-פעולה מעניין של ריאנאייר עם אייר אירופה מציע לקהל הישראלי טיסות למיאמי, לוונצואלה, לקולומביה, לפרו ולפרגוואי עם עצירה בדרך במדריד. כך למשל, טיסה למיאמי בסוף חודש אוקטובר עולה 580 אירו הלוך ושוב. היות שמדובר בשיתוף-פעולה עם חברה סדירה - בשונה מטיסותיה של ריאנאייר עצמה - המחיר הזה כולל כבודה במשקל של 23 ק"ג ותיק יד במשקל של עד 10 ק"ג.

אחרי שיבושים וביטולים של מאות טיסות הודיעה ריאנאייר כי היא מכירה בארגון FORSA שתחתיו טייסיה מאוגדים. צוותי האוויר של ריאנאייר נחלקים לכמה איגודי טייסים במדינות שונות באירופה. השיבושים נגרמו על-ידי איגודים שונים של טייסי החברה במדינות האירופיות בדרישה לשיפור תנאי העסקתם. עשרות אלפי נוסעים של החברה הושפעו מהשיבושים בשיא עונת הנופשים באירופה. ריאנאייר מודיעה כי כעת 65% מטייסיה מאוגדים תחת הסכמים שהיא מכירה בהם, וכעת תעבוד הנהלת החברה מול נציגי האיגוד FORSA האירי, בדומה לאיגודים אחרים.