ערן ניר מצטרף לקבוצת מקאן ת"א בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב Digital Factory

ניר, מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף, פרש רק לפני מספר שבועות מגיתם • Digital Factory תרכז את כל אנשי התוצר הדיגיטליים בקבוצת מקאן תחת ניהולם המשותף של נווה זרח, סמנכ"ל תוצר קבוצת מקאן, וערן ניר

מגיתם BBDO לקבוצת מקאן תל-אביב: ל"גלובס" נודע כי ערן ניר, אחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בתעשייה, מצטרף לקבוצת מקאן תל-אביב בתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב Digital Factory.

מדובר ביחידה שתעסוק בקראייטיב הפקה דיגיטלי, שתספק שירותים של קריאייטיב וסטודיו דיגיטליים לכל זרועות הקבוצה. הכוונה היא לא לייצר יחידה שנותנת תוצרים דיגיטליים לקמפיינים השוטפים, אלא יחידה המתמחה בקמפיינים פרוגרמטיים, בהם יש היום בעיקר שכל טכנולוגי ולא מספיק הבנה דיגיטלית.

הזרוע החדשה תנוהל בתוך מקאן דיגיטל ותתמחה בייצור והפקת תוצרים פרוגרמטיים, המשמשים את הלקוחות לפעילות השוטפת, data driven creative ,UX/UI, דיוורים, On Site Optimization ותוצרי קריאייטיב לנכסי הלקוח.

Digital Factory תרכז את כל אנשי התוצר הדיגיטליים בקבוצת מקאן תחת ניהולם המשותף של נווה זרח, סמנכ"ל תוצר קבוצת מקאן, וערן ניר.

כפי שנחשף ב"גלובס", רק לפני מספר שבועות פרש ערן ניר מגיתם, לאחר שבקבוצה הוחלט על רה-ארגון. ניר פרש פחות משנה לאחר שקודם מתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב למנהל קריאייטיב ראשי, לרבות קבלת סמכויות קידום נרחבות.

המהלך נראה לא טריוויאלי, לא רק בגלל פרק הזמן הקצר שעבר מאז שניר קודם, אלא גם בגלל שברמות הניהול הללו, בעיקר לאחר פרישה ממשרד גדול, לא פשוט למצוא תפקיד חדש בסדר גודל דומה.

ערן ניר מסר ל"גלובס" בתגובה: "אני שמח וגאה להצטרף לקבוצת הפרסום המתקדמת והגדולה בישראל. זו שנה חדשה עם אתגרים חדשים ומרגשים, שכולנו מחויבים לה בהרבה יותר עניין שכל ויצירתיות. אני שמח שנפלה בחלקי הזכות לצעוד יחד עם שותפים מוכשרים ומדהימים לקראת העשור הבא".