מנרב רוכשת קבלנית ביצוע בתחום האלקטרו-מכניקה ב-72 מיליון שקל

מנרב, שנמצאת בשליטת אסנס פרטנרס, רוכשת את חברת ארדן-משב, שמתמחה בביצוע פרויקטים אלקטרו-מכניים בתחומי החשמל, מיזוג אוויר מרכזי וקירור תעשייתי • לפי הודעת מנרב, החברה רשמה ב-2020 הכנסות של כ-284 מיליון שקל

פיני דקל, מנכ''ל מנרב / צילום: יח''צ
פיני דקל, מנכ''ל מנרב / צילום: יח''צ

חברת מנרב רוכשת את קבלנית הביצוע בתחומי האלקטרו מכניקה "ארדן-משב" תמורת כ-72 מיליון שקל, כך הודיעה החברה. החברה מתמחה בביצוע פרויקטים אלקטרו-מכניים בתחומי החשמל, מיזוג אוויר מרכזי וקירור תעשייתי, וכן נותנת שירות, אחזקה ובדק בתחומים אלה. בנוסף, החברה פעילה בתחומי התחבורה בבקרת תנועה ושילוט אלקטרוני. מועסקים בה 290 עובדים ולפי דיווח של מנרב, היא רשמה בשנת 2020 הכנסות של כ-284 מיליון שקל.

מדובר ברכישה שניעה של חברת ביצוע בתוך מספר חודשים, אחרי שבספטמבר 2021 מנרב השלימה את רכישת השליטה (60%) בחברת "דרך עפר" תמורת כ-50 מיליון שקל. חברה זו עוסקת בביצוע עבודות בתחום התשתיות העירוניות והבינעירוניות.

קבוצת מנרב, אותה ייסד אברהם קוזניצקי שנפטר בשבוע שעבר, נמכרה לאחרונה לקבוצת משקיעים בראשות אסנס פרטנרס, לפי שווי חברה של כ-750 מיליון שקל. בין המחזיקים בקבוצת מנרב נמנים גם מספר גופים מוסדיים ובהם לאומי פרטנרס, מגדל ביטוח וכלל ביטוח.

פיני דקל, מנכ"ל קבוצת מנרב: "אנו רואים ברכישת קבוצת ארדן-משב רכישה אסטרטגית, שלצד רכישת חברת 'דרך עפר' שאותה השלמנו לאחרונה, ממצבת את מנרב במקום מצוין לקראת הצמיחה הצפויה בשנים הקרובות בתחום התשתיות והבינוי. מדובר ברכישה סינרגטית לפעילותינו שתעניק למנרב יתרונות רבים, תרחיב את סל המוצרים שאנו מציעים ללקוחותינו לצד שיפור היכולת התחרותית, ותאפשר לנו התמודדות טובה יותר במכרזים. אנו רואים ברכישה וחיזוקה של קבוצת מנרב חלק מצוואתו של מייסד החברה אברהם קוזניצקי, שנפטר בשבוע שעבר".

העסקה לוותה מצד הרוכשים על ידי משרד עוה"ד מ. פירון ושות' ופירמת BDO ומצד המוכרים על ידי משרד עוה"ד שנהב, קונפורטי רותם ופירמת EY. כן נמסר ממנרב כי "מנכ"ל לאומי פרטנרס, אבי אורטל, סייע רבות בהשלמת העסקה".