הסיבוב של מירילשוילי: מכר לחברה שבבעלותו שטח שרכש

רוטשטיין נדל"ן בע"מ דיווחה היום על רכישת שטח של כ-20 דונם במתחם "טלרד" בלוד בתמורה לכ-275 מיליון שקל • המתחם הוא חלק משטח שנרכש לפני כתשע שנים ע"י המיליארדר הרוסי-ישראלי יצחק מירילשוילי תמורת 129.5 מיליון שקל

יצחק מירלשוילי / צילום: wikimedia ,RONENGOLDMAN.COM
יצחק מירלשוילי / צילום: wikimedia ,RONENGOLDMAN.COM

חברת רוטשטיין נדל"ן בע"מ, דיווחה היום (ג') על רכישת קרקע בשטח של כ-20 דונם במתחם "טלרד" בלוד בתמורה לכ-275 מיליון שקל. על הקרקע יש תב"ע מאושרת עם זכויות בניה להקמת כ-960 יחידות דיור, כ-14,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה וכ-2,200 מ"ר שטחי מוסדות ציבור. הרכישה נעשתה בשיתוף עם חברת צפחה אינטרנשיונל.

יש לציין כי המתחם הנוכחי הוא חלק משטח של 40 דונם, שנרכש לפני כתשע שנים ע"י המיליארדר הרוסי-ישראלי יצחק מירילשוילי תמורת 129.5 מיליון שקל. מחברת רוטשטיין נמסר כי מחצית השטח הופקעה בעת הכנת התב"ע לטובת יעודים ציבוריים.

מירילשוילי הוא שותף מייסד של הרשת החברתית VK, שהיא הרשת החברתית הגדולה ביותר ברוסיה והוא גם בעל השליטה בחברת הנדל"ן הציבורית רוטשטיין .

הקרקע צפויה להימסר לשותפות בעוד כשנתיים, לאחר סיום הסכמי השכירות ופינוי כל השוכרים במבנים הקיימים על הקרקע, בתקופת הזמן של עד פינוי השוכרים ומסירת הקרקע צפויה החברה לתכנן את הפרויקט ולפעול לקבלת היתרי בניה.