אל על | בלעדי

מינוי ראשון של המנכ"לית הטרייה: נדב חנין מונה לסמנכ"ל שיווק ודיגיטל באל על

נדב חנין, שמגיע מחברת הוט בה שימש כסמנכ"ל שיווק וגם סמנכ"ל תוכן, ימונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ודיגיטל באל על • חנין הוא המינוי הראשון של המנכ"לית הטרייה דינה בן טל גנסייה שנכנסה לתפקידה רשמית באמצע חודש מאי

נדב חנין / צילום: שלומי יוסף
נדב חנין / צילום: שלומי יוסף

מינוי ראשון של המנכ"לית הטרייה באל על: נדב חנין (44) מונה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ודיגיטל, כך נודע לגלובס. חנין יהיה חבר הנהלה בתפקידו זה באל על. חנין מביא עמו ניסיון בעולמות השיווק והתוכן מחברת הוט בה שימש במגוון תפקידים ב-15 השנים האחרונות, בין השנים 2015-2018 שימש כסמנכ"ל שיווק ולאחר מכן שימש כסמנכ"ל תוכן, חדשנות ופיתוח המוצרים וכחבר הנהלה בחברה.

■ "חיוב חברות סלולר בהפקות מקור יהיה כמו זריקת חמצן"
■ השירות שופר - וסמנכ"ל הוט נבחר לאיש השיווק של חודש מארס

באל על חנין יהיה אחראי על תחום השיווק והדיגיטל בתזמון שבו מוטלת על החברה אחריות כפולה ומכופלת מול הנוסעים שחוו שיבושים בטיסות, ולנוכח תנופת הביקושים והתחרות על הנוסעים מכיוון חברות התעופה הזרות. בדומה להוט, גם אל על היא חברה שמעוררת הרבה אמוציות בקרב הצרכנים כשהיא זוכה על ציר האהבה-שנאה לחברה.

חנין הוא המינוי הראשון של המנכ"לית הטרייה דינה בן טל גנסייה שנכנסה לתפקידה רשמית באמצע חודש מאי. בן טל גננסיה קודמה מתפקיד סמנכ"לית באל על לכיסא המנכ"לית לאחר שקודמה בתפקיד אביגל שורק הודיעה על פרישה שנה וחצי לאחר שנכנס לתפקידו. שורק ישוב לחברת דלק US ממנה הגיעה לאל על.

ב-2018 היה חתום חנין על מהלך המיתוג מחדש ומתיחת הפנים של הוט לרבות החלפת הלוגו ואימוץ שפה מיתוגית אחידה לחברות בקבוצה. כסמנכ"ל תוכן היה חתום על מכירת סדרות מקור של הוט לערוצים בינלאומיים דוגמת הסדרה 'מלכות' שנמכרה ל-HBO באמריקה הלטינית ול-ARTE. לאחרונה הוזכר שמו בין המועמדים להחליף את מנכ"ל רשת 13 הפורש, אבי בן טל.

חנין נשוי ואב לשלושה מתגורר בראשון לציון. הוא בוגר תואר שני במנהל עסקים (המכללה למנהל) ותואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקי מאונ' חיפה. חנין אף נמנה לפני מספר שנים על רשימת ה-40 עד 40 המבטיחים של גלובס.