אפליקציה שנתקעת, תכנים חסרים וסירבול ברישום: השקת דיסני פלוס בישראל נתקלה בקשיים

שירות הסטרימינג של דיסני מושק היום בישראל, אך משתמשים דיווחו על שורה של תקלות באפליקציה • בין הבאגים: הממשק עם yes ואפל טיוי לא עובד, מחסור בתוכן לעומת האפליקציה המקורית וחוסר התאמה בממשק לעברית • בשעות האחרונות נראה כי חלק מהתקלות תוקנו

דיסני פלוס / צילום: Shutterstock, Ivan Marc
דיסני פלוס / צילום: Shutterstock, Ivan Marc

ההשקה של דיסני פלוס בישראל נתקלה היום בקשיים, אך נראה שהבאגים מתחילים להיפתר. בשעות האחרונות ניכר כי ההתחברות לשירות נתקלת מדי פעם בקשיי לידה אבל מנגד נראה שיותר ויותר אנשים כן מצליחים להתחבר ולצפות.

הבוקר דיווחו משתמשים כי הרישום מסורבל, האפליקציה נתקעת ולא ניתן להוריד אותה לטלוויזיות חכמות, הממשק עם yes ואפל טיוי לא עובד חלק, ובנוסף ישנן תלונות על חוסרים בתוכן בהשוואה לאפליקציה המקורית. בנוסף, משתמשים מדווחים על בעיות בממשק בהתאמה לשפה העברית. כך, לקוחות דיווחו שהאפליקציה לא מגיבה לתנועה מימין לשמאל אלא עדיין רק משמאל לימין. 

לקוחות נתקלו גם בבעיה בחיבור כאמור גם דרך yes. לאחר שהאפליקציה הותקנה והמשתמשים כבר נרשמו לשירות על ידי הרשמה מוקדמת ועל ידי מספר טלפון, התקבלה בקשה להירשם שוב כמנוי או הפניה ללינק לאתר yes.

תלונה נוספת נוגעת בהנחה שהובטחה בהרשמה מוקדמת לשירות. כך, משתמשים רבים, שזכאים למחיר מסובסד בשל ההרשמה, מדווחים שעדיין לא קיבלו את המייל שבו קוד ההטבה. בדיסני עדכנו כי "בגלל הכמות העצומה של המשתמשים שמעוניינים להירשם, וכדי למנוע קריסה של השירות, השליחה נעשית בצורה מדורגת לאורך כל היום", נכתב. במילים אחרות - מי שנרשם יקבל במהלך היום את הלינק, אבל לא ברור מתי.

משתמשים שהתנסו באפליקציה האמריקאית מדווחים על שוני רב. לטענתם, האפליקציה בישראל הותאמה במיוחד לאזור, דבר שפגע משמעותית באיכות שלה. עם זאת, חשוב להדגיש שהאפליקציה מושקת החודש במספר רב של מדינות במזרח התיכון ואסיה במכה אחת, ונאלצת להתמודד עם אתגרי תרגום לשפות שלא היו בממשק קודם לכן. כך שהתקלות אמנם מאכזבות, אך לא מפתיעות. 

לא ניתן היה להשיג את תגובת דיסני פלוס ו-yes.