מרחיבות את התחרות: דיסני פלוס פותחת את ההרשמה בארץ, הוט משיקה מחדש את נקסט TV

דיסני פלוס הודיעה כי לקראת תחילת הפעילות בארץ בחודש הבא, היא פותחת הרשמה מוקדמת לשירות • מחיר השירות בארץ יעמוד על 39.9 שקל לחודש, ונרשמים לשנה ישלמו על שמונה חודשים בלבד • במקביל: הוט יוצאת במהלך של 99 שקל לחבילת טלוויזיה ואינטרנט

דיסני פלוס. צפויה להתחיל לפעול בארץ בחודש הבא / צילום: Shutterstock, Ivan Marc
דיסני פלוס. צפויה להתחיל לפעול בארץ בחודש הבא / צילום: Shutterstock, Ivan Marc

דיסני פלוס מכינה את הקרקע לקראת עלייתה לאוויר בארץ: החברה הודיעה היום (ג') כי היא פותחת הרשמה מוקדמת לשירות שלה, שצפוי להתחיל לפעול בישראל בחודש הבא.

לפי הודעת דיסני פלוס, שירות הסטרימינג יושק בישראל ב-16 ביוני 2022. המחיר במועד ההשקה יהיה 39.90 שקל למינוי בתשלום חודשי או 319 שקל למינוי בתשלום שנתי - תשלום על שמונה חודשים במקום 12.

למנויי דיסני פלוס תהיה גישה לצפייה באיכות גבוהה בעד ארבעה מכשירים בו-זמנית, מספר בלתי מוגבל של הורדות לעד עשרה מכשירים ואפשרות להגדיר עד שבעה פרופילים שונים, לרבות פרופיל ילדים, המאפשר ניווט בתכנים מותאמים לפי גיל.

דיסני פלוס הוא בית הסטרימינג הייעודי לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול ונשיונל ג'יאוגרפיק. בישראל, בדומה לשווקים בינלאומיים נבחרים, השירות כולל גם את קטגוריית הבידור הכללי (General Entertainment) סטאר.

שירות הסטרימינג דיסני פלוס, המסופק ישירות לצרכנים, הוא חלק מחטיבת הפצת המדיה והבידור של חברת וולט דיסני.

גם הוט משיקה מחדש את נקסט TV

הבוקר הודיעה חברת הוט על השקה מחודשת של המותג נקסט TV, והפעם היא מותחת את המותג ומשלבת אותו עם חבילות סלולר ואינטרנט. המוצר נקסט TV הוא שירות של הוט שנבנה כדי לתת מענה לתחרות בשוק הסטרימינג. הוט לא קידמה את המוצר יותר מדי, היות שהוא מתחרה בשירות הטלוויזיה הוותיק והמוכר שלה, אלא שההתפתחויות בשוק הטלוויזיה והכניסה של שחקנים חדשים הביאה את החברה למסקנה שאת התחרות בשוק הסטרימינג היא תבצע דרך המותג נקסט TV, ולכן השיקה היום את המוצר מחדש תוך שהיא משלבת בו חבילות אינטרנט וסלולר, ובמקביל משדרגת את הממשק.

המוצר החדש יימכר עם חבילת אינטרנט סיבים בקצב של 300 מגה במחיר של 99 שקל לחודש למשך שנה, ו-59 שקל כשירות נפרד. בנוסף, ממשק המשתמש של נקסט TV עודכן לאחרונה וכולל פיצ'רים חדשים, כגון Catch-Up, צפיית בבינג', Strat Over, גישה נוחה לממשק נטפליקס ועוד. שירות הטלוויזיה יהיה מונגש באפליקציה במרבית הטלוויזיות החכמות.

טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת הוט, מסרה: "חמש שנים מהשקת נקסט TV אנו מרחיבים אותו למותג תקשורת דיגיטלי כולל שיציע שירותי אינטרנט טלוויזיה וסלולר. הוט מובילה את הטלוויזיה הטובה בישראל, וכעת עם הרחבתו של נקסט TV, נוביל גם את קטגוריית הסטרימינג המקומי".