המהלך הראשון של מנכ"ל בזק החדש: רן גוראון, שנכנס לתפקידו לפני כחודש, החליט להפחית את תעריפי ההתקנה של החברה, במטרה להאיץ את היקף המתחברים לשירות הסיבים האופטיים. המהלך החדש של עשוי להאיץ עוד יותר את התחרות בתחום, שכיום נהנה מתחרות משמעותית מצד כל המפעילים הגדולים בשוק.
לעומת קצב פריסת הסיבים הגבוה של בזק, קצב המצטרפים לשירות לא סיפק את ראשי החברה, וזאת מפני שהחברה התמקדה בעיקר בפריסה במטרה להגיע למיליון משקי בית, ובהדבקת הפער ממתחרותיה שכבר פרסו סיבים באזורי הביקוש.
כעת, משהחברה השלימה פריסה בכ-1.2 מיליון משקי בית, והשנה תגיע לכ-1.4 מיליון, הוחלט לשים דגש על הגדלת מספר המצטרפים. החברה דיווחה ברבעון הראשון על הצטרפות של 40 אלף לקוחות חדשים, ו-143 אלף לקוחות בסך הכול.
אם עד היום עמדו תעריפי ההתקנה על כ-450 שקל לדירה כעת הם יעמדו על 299 שקל, ובבתים פרטיים יופחת הסכום מ-900 שקל ל-600 שקל, ירידה של 33%. אמנם החברה מציינת כי מדובר במבצע לקיץ, אבל הסיכוי שהמחירים יחזרו לרמתם נמוך, וסביר להניח שהם יתקבעו לאורך זמן.
המהלך של בזק עשוי להצית תחרות בשוק, היות שהמחיר שגבתה עד עכשיו היוה מכשול עבור לא מעט לקוחות שרצו להתחבר אליה, אך ויתרו משום שהמתחרים הציעו חיבור ללא דמי התקנה או שגבו דמי התקנה נמוכים יחסית.
נזכיר שבזק יצאה לאחרונה גם במבצע לשלושה חודשים, שבו היא מוכרת קצב של 300 מגה ב-89 שקל, ולאחר מכן המחיר חוזר ל-119 שקל. קצב של 1 גיגה נמכר ב-99 שקל לחמישה חודשים, ולאחר מכן המחיר עולה ל-139 שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.