בדרך להפוך לרשת: חנות התכשיטים דנון תפתח 35 סניפים

עד סוף שנת 2025, דנון מתכננים לפתוח 35 סניפים בהשקעה כוללת של 22 מיליון שקל • וגם: נערה וירטואלית בשם ניקה (NIKA) תוביל קמפיין אופנה למותג נייקי שמשיק אתר האופנה טרמינל X • אירועים ומינויים

הסניף השני של רשת DANON בקניון G כפר סבא / צילום: אדיר פישר
הסניף השני של רשת DANON בקניון G כפר סבא / צילום: אדיר פישר

סניף אחד הספיק כדי להחליט על פתיחתה של רשת: מותג התכשיטים דנון (DANON), שפתח חנות ראשונה לפני כשלושה חודשים בלבד בקניון עזריאלי בתל אביב, מתרחב - ופותח סניף שני בקניון G בכפר סבא בהשקעה של כ־700 אלף שקל. עד סוף שנת 2025, דנון מתכננים לפתוח 35 סניפים בהשקעה כוללת של 22 מיליון שקל.

הסניפים יתפרסו על פני שטח של 80־100 מ"ר. הסניף החדש יתפרס על פני שטח של כ־80 מ"ר, ובו יימכרו קולקציות של תכשיטי אופנה לנשים וגברים. אחת הקולקציות עוצבה על ידי ידוענית הרשת דנית גרינברג, בשיתוף עם צוות מעצבי דנון.

"רשת החנויות של דנון תיפתח על ידי בעלי החברה ולא באמצעות זכיינים, כאשר אנו נמצאים כבר במשא ומתן מתקדם עם שלושה קניונים מובילים: בפתח תקווה, בחיפה ובדרום הארץ", מספרת גל דנון, מבעלי חברת דנון. "בכוונתנו להגיע עד סוף שנת 2025 ל־35 סניפים סך הכל ברחבי הארץ".

היקף ההצלחה הפתיע

דנון מציינת כי לאחר שנים שבהן הפעילו את המותג דנון כאתר תכשיטי אופנה, הם החליטו לפתוח בתור פיילוט חנות פיזית ראשונה, בקניון עזריאלי בתל אביב, אשר הצליחה להביא פדיונות הרבה מעל המצופה.

"על כן החלטנו לפתוח רשת קמעונאית. הרעיון הוא לפתוח חנויות אך ורק בקניונים מובילים, בחנויות קטנות ומעוצבות, בלוקיישנים מרכזיים, כאשר גם בעזריאלי וגם G פתחנו בצמוד לרשת זארה, שיציעו מגוון רחב של קולקציות ותכשיטי אופנה לנשים וגברים, במחירים נגישים לכל כיס".

דנון הוא מותג תכשיטים ישראלי שנוסד ב־1975 על ידי איש העסקים יוסי דנון. כיום, מנהלים את העסק ילדיו - גל ואילן דנון. בחברה מועסקים כ־60 עובדים במפעל ובשתי החנויות הקיימות.

דמות וירטואלית תככב בקמפיין נייקי

אתר האופנה טרמינל X משיק קמפיין למותג נייקי (NIKE) בישראל, כשמי שתוביל אותו תהיה נערה וירטואלית בשם ניקה (NIKA). דמות שאותה יצר אומן ה־NFT הבינלאומי גל יוסף, המתמחה ביצירות וירטואליות.

יוסף יצר בעבר דמויות למותגי על בינלאומיים כמו דיור, לואי ויטון והרמס, וזהו שיתוף הפעולה הראשון שלו עם חברה ישראלית. NIKA היא נערה אופנתית וספורטיבית בת 15, שחיה בעולם דמיוני שבו היא יכולה בכל פעם להחליף ללוק טרנדי וצבעוני אחר מתוך הקולקציה של NIKE. מטרת הקמפיין היא להעביר מסרים של חדשנות, אופנה וחיבור לעולמות הווירטואליים.

הדמות הוירטואלית שתככב בקמפיין נייק של טרמינל X / צילום: גל יוסף, טרמינל איקס
 הדמות הוירטואלית שתככב בקמפיין נייק של טרמינל X / צילום: גל יוסף, טרמינל איקס

כחלק מהקמפיין, נפתח ל־NIKA עם בן זיני, שמוביל את הקמפיין לצידה, חשבון אינטסגרם שדרכו תעלה סרטונים ותמונות - ותתקשר עם עוקביה.

נוטראפיק נכנסת לשוק הקנדי

חברת NoTraffic, המספקת פלטפורמת IoT לניהול תנועה, נכנסת לשוק חדש: קנדה, שם תשתף פעולה עם רוג’רס - חברת התקשורת הגדולה במדינה. בימים אלה נמצאת החברה במגעים מתקדמים להסכמים נוספים עם סוכנויות ניהול תחבורה בקנדה.

מייסדי NoTraffic. מימין: אור סלע, טל קרייזלר ואוריאל כץ / צילום: NoTraffic
 מייסדי NoTraffic. מימין: אור סלע, טל קרייזלר ואוריאל כץ / צילום: NoTraffic

הפריסה הראשונה של NoTraffic בקנדה הייתה בצמתים שונים בוונקובר. הפלטפורמה שלה חיברה אותם במהירות לענן, מה שאפשר להם לפעול בצורה אוטונומית על בסיס הגדרות המדיניות של העירייה שמתעדפות סוגים שונים של משתמשי דרך, לרבות תחבורה ציבורית, ומיקרו־מוביליטי. זאת, במטרה להפחית את העומס בכבישים, תוך הגברת הבטיחות וצמצום הפליטות. עיריית ונקובר אף הודיעה כי תשתמש במוצר של החברה, כדי שתוכל לעמוד בהתחייבותה לצמצם את פליטת הפחמן ב־50% עד 2030.

גייסו 35 מיליון דולר 

בחודש יולי האחרון הודיעה נו טראפיק על גיוס של 17.5 מיליון דולר נוספים בסבב A, בהובלת נילסן ונצ’רס, עם גרוב ונצ’רס, חברת הביטוח מנורה ומיטב דש. עד היום גייסה החברה 35 מיליון דולר, והיא מעסיקה 70 עובדים במשרדיה שבתל אביב ובסן פרנסיסקו.

"קנדה, כמדינה בעלת היסטוריה של אימוץ חדשנות, הינה שוק מועדף עבורנו ומהווה מקום אידיאלי לשלב הבא של ההתרחבות", אומר טל קרייזלר, מייסד משותף ומנכ"ל החברה. "כעת נוכל לממש את חזון החברה בשוק רווי פוטנציאל צמיחה".

חדשות טובות

עובדי חברת רד האט (Red Hat) ישראל, המספקת פתרונות קוד פתוח, אספו עשרות ילקוטים וציוד בית ספר הכולל מחברות, קלמרים, כלי כתיבה ועוד, במסגרת הפרויקט "אמאבא ממלאים ילקוט" של ליאת גולדשטיין לגיוס ציוד לימודי לילדים מעוטי יכולת.
לקראת פתיחת שנת הלימודים, העמותה תתרום את הציוד לילדים ממשפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ.