חברת טכנולוגיית האופנה MySize נכנסת לברזיל

חברת MySize, הנסחרת בבורסה בתל אביב ובנאסד"ק, חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם הענקית הברזילאית Santista textile • שתי החברות יקימו מיזם משותף שיספק לקמעונאים הדרום אמריקאים פתרונות טכנולוגיים לצמצום כמות ההחזרות ולהגדלת סלי הקנייה • אירועים ומינויים

רונן לוזון, מנכ''ל ומייסד MySize / צילום: אילן בסור
רונן לוזון, מנכ''ל ומייסד MySize / צילום: אילן בסור

חברת MySize, שפיתחה אלגוריתם מבוסס בינה מלאכותית להתאמת מידות הגוף בקניות אונליין, חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם הענקית הברזילאית Santista textile. שוק ההלבשה בברזיל נאמד בכ-33 מיליארד דולר בשנה.

שתי החברות יקימו מיזם משותף שיספק לקמעונאים הדרום אמריקאים פתרונות טכנולוגיים חכמים לצמצום משמעותי של כמות ההחזרות ולהגדלת סלי הקנייה, ואף יאפשר להקטין את זיהום האוויר הכרוך במשלוחים מרובים. MySize, הנסחרת בבורסה בתל אביב ובנאסד"ק, דיווחה על צפי הכנסות של 5 מיליון דולר בשנת הפעילות הקרובה.

מדי שנה, מגיעה עלות ההחזרות לקמעונאים ברחבי העולם כ-640 מיליארד דולר, ורק 48% מההחזרות ניתנות למכירה מחדש במחיר מלא. היישום של מייסייז נועד לייצר חיסכון משמעותי בתחום זה (עד 50%), והוא ישווק ישירות ללקוחות Santista, ובהם מותגים מקומיים ובינלאומיים. בנוסף, ללקוחות סנטיסטה תוצע המראה החכמה שמייסייז השיקה לאחרונה - תצוגת מגע אינטראקטיבית דמויית מראה המוצבת בחנויות פיזיות, ומאפשרת התאמה אישית והמלצות למוצרים.

מייסייז נוסדה ב-2014 על ידי רונן לוזון, שמשמש גם כמנכ"ל. משרדיה ממוקמים באיירפורט סיטי, היא מעסיקה כ-40 עובדים בארץ ובעולם, ועד כה גייסה כ-50 מיליון דולר במספר סבבים. לחברה יש אלפי לקוחות בתחום האופנה והמסחר, והיא עובדת עם פלטפורמות כמו שופיפיי וביטריקס, ומותגים כמו ליווי'ס, ספידו ו-US Polo. בשונה מחברת זיקית של יעל ויזל, שנמכרה בשנה שעברה לוולמארט, המציעה מעין תא מדידה וירטואלי, מייסייז מציעה אפליקציה ייעודית המתבססת על סנסורים חכמים בסמארטפון, שמאפשרים למדוד את מידות הגוף עד לקבלת ID מדויק.

"Santista היא מחברות הטקסטיל הגדולות והמוכרות בשוק הברזילאי, היא מובילה בשימוש בטכנולוגיה חדשנית ובפתרונות ברי קיימא לשיפור וקידום תעשיית האופנה באופן כללי. העובדה שהם שותפים שלנו מדגימה את החשיבות של טכנולוגיות מדידה בתעשיית הקמעונאות", אומר לוזון. "אנו מקווים כי המהלך יאפשר לנו חדירה לשוק הדרום אמריקאי, וכן להיות המובילים בתחום הדיגטילזציה".

מצנח הזהב

אודי פרוינד מונה למנהל מחלקת השיווק והסחר של קבוצת התקשורת RGE. קודם לכן שימש כמנהל המחלקה המסחרית בחטיבת השיווק של קשת.

אודי פרוינד / צילום: שחר ארביב
 אודי פרוינד / צילום: שחר ארביב

יאיר אמסטרדם מונה לסמנכ"ל התפעול הראשי בוורביט, העוסקת בפתרונות תמלול וכתוביות מבוססות בינה מלאכותית.

יעקב חן מונה למנכ"ל עלבד, מהחברות המובילות בעולם בייצור מגבונים לחים למותגים פרטיים.

יוסי רוזן, יו"ר מכון האנרגיה והסביבה, צורף לוועד המנהל המצומצם של איגוד הגז הבינלאומי (IGU). אמיר פוסטר, מנכ"ל איגוד הגז הטבעי בישראל, מונה ליו"ר ועדת האסטרטגיה של הארגון.

אייל אבידוב מונה לשותף וליועץ בכיר ב-InCarEye, המפתחת טכנולוגיה להפחתת היסח הדעת בכבישים.

לימור רפאל בלפונטה, מנהלת רשת כללית אסתטיקה, תוביל גם את רשת כללית רפואה משלימה.

לימור רפאל בלפונטה / צילום: שחר ארביב
 לימור רפאל בלפונטה / צילום: שחר ארביב

ירון סולומוביץ' יכהן כמנכ"ל מלון כנען של רשת פתאל, שייפתח בצפת באפריל 2023.

חדשות טובות

נספרסו ישראל משיקה שירות לקוחות בשפת הסימנים לבעלי לקות שמיעה. השירות יתבצע באמצעות שיחה וידיאו משולשת של הלקוח, מתורגמן שפת הסימנים באמצעות אפליקציית "תרגום מרחוק", ונציג ממוקד השירות של החברה.

השירות יתווסף למגוון הדרכים הזמינות לבעלי לקות שמיעה לקבלת שירות, וביניהן פנייה בווטסאפ, אימייל וצ'אט באינטרנט. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (2019), בישראל חיים כ-700 אלף איש המתקשים בשמיעה.