ויקטור וקרט מונה למנכ"ל החטיבה המסחרית של קבוצת קשת

וקרט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בקשת, מונה למנכ"ל החטיבה המסחרית של הקבוצה וינהל במקביל את מערך ההכנסות של החברה • קידם בשנים האחרונות שורת מיזמים שקשת נכנסה אליהם, ובין היתר הוביל את הקמת מיזם FREE TV

ויקטור וקרט / צילום: הגר בדר
ויקטור וקרט / צילום: הגר בדר

ויקטור וקרט (37), סמנכ"ל הפיתוח העסקי בקשת, מונה למנכ"ל החטיבה המסחרית של הקבוצה וינהל במקביל את מערך ההכנסות של החברה. וקרט קידם בשנים האחרונות שורה של מיזמים שקשת נכנסה אליהם, ובין היתר הוביל את הקמת מיזם FREE TV ביחד עם RGE. 

חיליק שריר מונה למנכ"ל קשת 12; אבי ניר ינהל את הקבוצה כולה 

המינוי הוא חלק ממהלך ארגוני רחב שמובילה קשת בשנים האחרונות, הכולל הפרדת היחידות העסקיות השונות לחטיבות ופעילות עצמאיות, המנוהלות על-ידי מנכ"לים נפרדים והנהלות עצמאיות, תחת מטה הקבוצה.

וקרט הצטרף לקבוצת קשת ב-2016 כמנהל העסקים הראשי של הקבוצה. לפני כן הוא שימש כמנהל בכיר בקבוצת הייעוץ של PwC, שם התמחה בעולמות הייעוץ הכלכלי אסטרטגי ובעולם ההשקעות, מיזוגים ורכישות.

במהלך 2020 מונה וקרט לסמנכ"ל פיתוח עסקי והשקעות של הקבוצה, ותחת המשנה למנכ"ל הקבוצה וה-CFO סיגל אלבוחר, היה אחראי בין היתר על תהליך הבחינה, האיתור והתיעדוף של ההזדמנויות העסקיות בקבוצה והוצאתן אל הפועל.

היום, בתום שש וחצי שנים מיום הצטרפותו לקשת, ממונה וקרט למנכ"ל החטיבה המסחרית של הקבוצה וינהל את מערך ההכנסות של החברה, בתחומי הטלוויזיה, הדיגיטל, חברת ההחזקות והפיתוח העסקי.

אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת, מסר: "ויקטור מביא לחטיבה המסחרית שבראשה הוא יעמוד סט יוצא דופן של יכולות אותן הדגים בהצלחה רבה בשנות עבודתו בקשת. זה כנראה אחד התפקידים המאתגרים בנמצא. ניצבים מולנו בין השאר גופי ענק בינלאומיים ואגרסיביים, ולשמחתי ויקטור לקח על עצמו את המשימה המורכבת והחשובה".