חיליק שריר מונה למנכ"ל קשת 12; אבי ניר ינהל את הקבוצה כולה

שנתיים לאחר שמונה למשנה למנכ"ל מקבל חיליק שריר את החותמת הסופית להיותו מוביל התוכן בקשת 12 וממונה למנכ"ל הערוץ  •  אבי ניר: "ההחלטה לתת בידיו את האחריות על הערוץ הזה היא הדרך הקצרה והברורה להראות את האמון בו וביכולותיו"

אבי ניר וחיליק שריר / צילום: רונן אקרמן, יוסי אלוני
אבי ניר וחיליק שריר / צילום: רונן אקרמן, יוסי אלוני

הבוקר (א') הודיע אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת, על מינויו הרשמי של שריר, שצפוי במסגרת התפקיד לקבל אחריות מלאה על כל ההיבטים התוכניים, המסחריים, הקידומיחם והארגוניים של הערוץ.

עם מינויו משלימה קשת את ביסוס המבנה הארגוני של הקבוצה, הכולל יחידות עסקיות נפרדות עם הנהלות עצמאיות הפועלות מול מטה משותף ותחת ניהולו של מנכ"ל הקבוצה אבי ניר.

קשת מזוהה מבחינת התפיסה של הציבור הרחב כערוץ טלוויזיה, אך בשנים האחרונות נעשו בה מספר מהלכים כדי לייצר לחברה עוגני פעילות נוספים שהופכים אותה לבית תוכן ולא רק ערוץ טלוויזיה, כאשר המרכזיים שבהם היו הקמת אתר האינטרנט מאקו וזרוע ההפקות הבינלאומיות קשת אינטרנשיונל. נזכיר כי בעלי המניות של קשת הם גם בעלי השליטה של חברת חדשות 12.

בהודעה ששלח הבוקר ניר לעובדי הקבוצה כדי לבשר על המינוי הוא מסביר כי ערוץ 12 הוא הערוץ המשמעותי בישראל ומכאן החשיבות האמיתית של המינוי והאחריות שבצידו: "אפשר לפרט את תכונותיו והישגיו של חיליק, זה יקח הרבה זמן, אבל אני חושב שההחלטה לתת בידיו את האחריות על הערוץ הזה היא הדרך הקצרה והברורה להראות את האמון בו וביכולותיו".

לדבריו "ניהול ערוץ טלוויזיה, כמו ערוץ 12, אומר להתחיל כל יום בגלגול האבן במעלה ההר. כמנכ"ל קבוצת קשת, אבל גם בגוף ראשון יחיד, אני משלים את העברת הגלגול המרתק והקשה של האבן הזו בשמחה, בביטחון ובאמונה באיש שייקח אותה למקום הנכון והגבוה אף יותר".