קבוצת גולף מתרחבת: פותחת רשת טיפוח חדשה

קבוצת גולף מחליפה את חנות גולף קידס בדיזינגוף סנטר בחנות חדשה של מוצרי ספא, טיפוח הגוף ואווירה בשם LAVAN • וגם: הסטארט־אפ הישראלי Tetavi, שעוסק בעולמות המטאוורס וביצירת תוכן ב־Web3, משנה את שמו ל־Yoom ומגייס 15 מיליון דולר • אירועים ומינויים

מימין: גונן ביבר, יו''ר קבוצת גולף, אייל גרינברג, מנכ''ל קבוצת גולף, ואבי פישר, יו''ר כלל תעשיות / צילום: רפי דלויה
מימין: גונן ביבר, יו''ר קבוצת גולף, אייל גרינברג, מנכ''ל קבוצת גולף, ואבי פישר, יו''ר כלל תעשיות / צילום: רפי דלויה

קבוצת גולף פותחת רשת חדשה של מוצרי ספא, טיפוח הגוף ואווירה, תחת השם LAVAN. הסניף הראשון של המותג נפתח בדיזנגוף סנטר בתל אביב בהשקעה של כ־2 מיליון שקל, במיקום שבו פעלה חנות אחרת של הרשת, גולף קידס. בנוסף החלה הרשת להפעיל אתר איקומרס, ועד סוף 2023 צפויה הרשת לפתוח עוד כ־15 חנויות במיקומים בולטים ברחבי הארץ.

בהשקה נחשף כי הרשת החדשה תשתף פעולה עם רשת סטימצקי (שאייל גרינברג, מנכ"ל גולף, הוא מבעליה), שבמסגרתו יימכרו בחנויותיה ספרי עיצוב ואדריכלות. לדברי גרינברג, מדובר בפריטים שניתן יהיה להשיג רק בחנויות המותג, ולא בסטימצקי עצמה.

"בשנים האחרונות הבית הפך למבצר הפרטי והמושקע שלנו", הזכיר גרינברג. "כל פריט בקולקציה נבחר על־ידי סטודיו המעצבים שלנו בהתאם לטרנדים המובילים בעולם, וכ־80% מהקולקציה מיוצרים בישראל. שמנו דגש על קיימות, ואנו ממעטים בשימוש בפלסטיק".

אבי וזנה, סמנכ"ל חטיבת הבית בקבוצת גולף, מספר כי העבודה על הרשת נמשכה שבע שנים, וכי "הרעיון היה להציע מוצרים שייצרו חלל של רוגע אישי בבית, באווירת ספא. בשנתיים הקרובות ייפתחו כ־35 חנויות, והפנים שלנו לחו"ל".

לפי דוחות גולף, הקבוצה מונה כ-320 סניפים, ומעסיקה כ-2,000 עובדים. המחצית הראשונה של השנה הסתכמה בהכנסות של כ-450 מיליון שקל ובהפסד של 3.1 מיליון שקל, לאחר שבתקופה המקבילה אשתקד דיווחה החברה על רווח של 32.5 מיליון שקל.

המשקיע המפתיע של Yoom 

הסטארט־אפ הישראלי Tetavi, שעוסק בעולמות המטאוורס וביצירת תוכן ב־Web3, משנה את שמו ל־Yoom (שילוב של אתה ואני) ומגייס 15 מיליון דולר. בין המשקיעים נמנה ג'ימי איובין, שייסד את יצרנית האוזניות Beats Electronics בשיתוף עם הראפר ד"ר דרה, וב־2014 מכר אותה לאפל תמורת 3 מיליארד דולר. בכך מסתכמים גיוסי Yoom עד כה בכ־50 מיליון דולר.

עובדי YOOM / צילום: Yoom
 עובדי YOOM / צילום: Yoom

החברה, שהוקמה ב־2016 על־ידי ד"ר מיקי תמיר ומיכה בירנבוים, פיתחה מערכת מצלמות הלוכדת ומייצרת אווטארים והולוגרמות, ומאפשרת הזרמת וידאו וולומטרי (תלת ממדי) בשידור חי. הטכנולוגיה ניתנת לשילוב במשחקי ספורט, באפליקציות ובמשחקים במובייל וכן במשקפי מציאות רבודה ומדומה.

החברה מעסיקה 70 עובדים בתל אביב, בניו יורק, בלוס אנג'לס ובטוקיו, ובחודשים הקרובים צפויה לגייס 20 עובדים למרכז הפיתוח שלה בישראל. כחלק מאסטרטגיית המיתוג החדשה מונה ארון סטון, שותף בכיר ב־Apollo Global Management, ליו"ר החברה.

מצנח הזהב

שרון זייד, 58, נבחר למנכ"ל אוניברסיטת חיפה. בעבר כיהן כמנכ"ל קבוצת ברן.

שרון זייד / צילום: אוניברסיטת חיפה
 שרון זייד / צילום: אוניברסיטת חיפה

ענת ליכטיג-אחיעז, 44, תכהן כמשנה למנכ"ל מכבי שירותי בריאות.

מיזם "קו אימפקט", לשילוב החברה הערבית בתעסוקה בישראל, מצרף חמישה חברי דירקטוריון חדשים: אייל מליס, מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, פרופ' סראב אבו רביעה-קווידר וליד עפיפי ועימאד תלחמי.

מלי בן ברוך, 47, נבחרה למנכ"לית תאגיד המים והביוב "יובלים אשדוד".

מלי בן ברוך / צילום: ''יובלים אשדוד''
 מלי בן ברוך / צילום: ''יובלים אשדוד''

זיו וולפוביץ, 47, מונה למשנה למנכ"ל קבוצת AllJobs.

ניר קידר מונה למנכ"ל מרכז טאוב לחקר המדיניות החברתית בישראל.

דני טרגן מונה ליו"ר צמח מפעלים.

חדשות טובות

פורום מיכל סלה והמשרד לביטחון הפנים משיקים מיזם משותף בהשקעה של 2 מיליון שקל, הכולל שני פרויקטים להגנה על נשים בסכנת רצח וילדיהן: "כלבי מיכל סלה" ו"סיירת מיכל".