מאמינות בפרילנסרים: WeWork ישראל ו-Fiverr משתפות פעולה

משתמשי WeWork בארץ יקבלו גישה לאלפי לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם ב-Fiverr Business • לדברי מנהל השיווק של פייבר ביזנס, דויד שבת, "שיתוף הפעולה הזה הוא טבעי ונכון, כיוון שקיימת חפיפה בין הערכים של שני הגופים, המייצגים את עתיד עולם העבודה" • אירועים ומינויים

מתחם WeWork בת''א / צילום: WeWork
מתחם WeWork בת''א / צילום: WeWork

על רקע השינויים המתרחשים בעולם העבודה בשלוש השנים האחרונות החליטו חברת חללי העבודה השיתופיים WeWork ישראל, וזירת המסחר המקוונת לשירותים דיגיטליים Fiverr, לשתף פעולה לראשונה.

במסגרת המהלך, משתמשי WeWork בארץ יוכלו להציע שירותי עיצוב, כתיבה ופיתוח תוכנה, בפלטפורמה הגלובלית Fiverr Business - ולמעשה יקבלו גישה לאלפי לקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם. בין היתר, הם יוכלו להציג על גבי הפלטפורמה תיק עבודות, לקבל הזמנות, לנהל את התקשורת עם לקוחות, ולנהל פרויקטים באופן שיתופי וגמיש.

בנוסף, פייבר הקימה עבור חברי WeWork בישראל עמוד ייעודי, שבו יוכלו להזמין שירותים האחד מהשני על בסיס קרבה גאוגרפית ושפה משותפת, ולקבל הטבות ייחודיות.

פלטפורמת פייבר ביזנס פותחה לאחר שבחברה זיהו כי בשנתיים האחרונות גדל מספרם של הפרילנסרים בישראל. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים ולחברות להקים צוותים ייעודיים, ולנהל פרויקטים ארוכי או קצרי טווח באמצעות צוותי פרילנסרים.

לדברי מנהל השיווק של פייבר ביזנס, דויד שבת, "שיתוף הפעולה הזה הוא טבעי ונכון, כיוון שקיימת חפיפה בין הערכים של שני הגופים, המייצגים את עתיד עולם העבודה". אליאור ג'רבי, ראש מערך השיווק והפיתוח העסקי ב-WeWork ישראל, מסביר כי "המהלך מאפשר לנו לחשוף את חברי הקהילה שלנו להזדמנויות עסקיות חדשות, ולהעניק להם יתרון משמעותי בשוק תחרותי".

מספר הרוכשים הפעילים בפלטפורמה של Fiverr עמד בסוף הרבעון השלישי של 2022 על 4.2 מיליון (4.1 מיליון ברבעון המקביל ב-2021). בנוסף, בחודשים האחרונים הצטרפו פרילנסרים רבים לפלטפורמה, ובחברה מסבירים זאת ב"תקופת מיתון וחוסר ודאות כלכלית".

אזור התעשייה

לינקס תנגיש מידע רפואי בארה"ב

חברת לינקס.MD, העוסקת בהנגשת מידע רפואי לסטארט-אפים כדי שיוכלו לאמן את האלגוריתמים שלהם בתחום הבריאות הדיגיטלית, תשתף פעולה עם רשת המרכזים הרפואיים Gastro Health בארה"ב.

לינקס מאפשרת לסטארט-אפים להשתמש במידע רפואי לצרכי פיתוח, מבלי להפר פרטיות או להוציא אותו מחוץ למערכות הארגון. למעשה, היא פיתחה סביבת "ארגז חול", שבה בתי החולים יכולים לשתף את המידע בצורה הנשלטת על ידם, מבלי שיהיה עליהם לבצע עליו תהליכי עיבוד ארוכים.

החברה קיבלה תמיכה מרשות החדשנות לבצע פיילוט למוצר עם בית החולים אסף הרופא, ויש לה גם שיתוף פעולה עם בית חולים בארה"ב. ההסכם הנוכחי יאפשר לה להשיג מידע משמעותי ספציפי לתחום רפואת מערכת העיכול והכבד.

רשת גסטרו הלת' כבר עורכת מחקרים ומנגישה את המידע שלה לחוקרים, מתוך רצון להיות גורם מוביל בקידום מחקר בנושא. כעת היא תוכל לעשות זאת בצורה יעילה ונוחה יותר. לדברי ד"ר ג'ון אלן, חבר הוועדה המייעצת של לינקס ובעבר יו"ר איגוד הגסטרו האמריקאי, "המודל העסקי הבסיסי של תחום רפואת העיכול השתנה דרמטית בשנים האחרונות (בארה"ב).

"קליניקות מתאחדות לרשתות רופאים, המשתפות ביניהם גם מידע שיכול להיות בעל ערך למחקר וטיפול מותאם אישית. גסטרו הלת' מתעדת את כל המסע של מטופל הגסטרו ברשומה רפואית אחת. שיתוף הפעולה עם לינקס יאפשר להפוך את המידע לתובנות לגבי ההשפעה ארוכת הטווח של טיפולים שונים, וקבלת החלטות מושכלת בקליניקה".

לינקס הוקמה ב-2019 על ידי עומר דרור, המכהן כמנכ"ל, ד"ר רוברט אייסדרופר (סמנכ"ל רפואי) ואופיר פרחי (סמנכ"ל טכנולוגיה). עד היום החברה גייסה כ-12 מיליון דולר.

גלי וינרב

מצנח הזהב

עינת פלד, 45, שפירא מונתה למנכ"לית רשת Be, מבית שופרסל.

עינת רשת Be, מנכ''לית רשת Be / צילום: עומר וידר
 עינת רשת Be, מנכ''לית רשת Be / צילום: עומר וידר

רו"ח איציק אליאב מונה לסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי של קבוצת תנובה. בשנתיים האחרונות שימש כסמנכ"ל הכספים של אל על.

שחר ברכה, 43, מונה לשותף מוביל פרקטיקת הענן של דלויט ישראל. קודם לכן כיהן כמנכ"ל רשות התקשוב הממשלתי.

שחר ברכה, שותף מוביל פרקטיקת הענן בדלויט ישראל / צילום: יח''צ
 שחר ברכה, שותף מוביל פרקטיקת הענן בדלויט ישראל / צילום: יח''צ

אילן אדוט, 46, מונה למנכ"ל חברת תחליפי החלב, דגים ובשר Vgarden, בעלת המותג "משומשו". אריק שור, לשעבר מנכ"ל תנובה, מונה ליו"ר החברה.

אילן אדוט, מנכ''ל חברת Vgarden / צילום: רן דגן
 אילן אדוט, מנכ''ל חברת Vgarden / צילום: רן דגן

איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית משותפת של אייקון גרופ, פורשת אחרי תשע שנים בתפקיד. הקבוצה מפיצה את מוצרי אפל ולנובו בישראל, והיא הבעלים של רשת החנויות iDigital.

חדשות טובות

חברת המכשור הרפואי הבינלאומית Align משתפת פעולה עם פתחון לב, ותעניק למקבלי הסיוע של הארגון מגוון טיפולי שיניים - החל מהיגיינה ועד טיפולים משקמים ויישור שיניים - בשווי של כ-100 אלף שקל.