משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר ממזג את שנהב קונפורטי רותם

המשרד הממוזג ימנה כ-240 עורכי דין ובסך-הכול כ-380 עובדים - התשיעי בגודלו בארץ • במקביל, בנשיץ ברנדס אמיר הודיעו היום גם על מינוי שישה עורכי דין לשותפים חדשים

מימין לשמאל: עו''ד עמוס קונפורטי, עו''ד טל אליאסף, עו''ד הילה בס, עו''ד שרון אמיר ועו''ד עמרי רותם
מימין לשמאל: עו''ד עמוס קונפורטי, עו''ד טל אליאסף, עו''ד הילה בס, עו''ד שרון אמיר ועו''ד עמרי רותם

משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר ממזג לשורותיו את משרד שנהב קונפורטי רותם ושות', המונה 15 עורכי דין. המשרד הממוזג ימנה כ-240 עורכי דין ובסך-הכול כ-380 עובדים - התשיעי בגודלו בארץ.

230 שותפים: כל הפרטים וההשלכות של מיזוג הענק בתחום עריכת הדין 
"אתה בושה למשפחת השופטים": מתקפה חריפה של ורדה אלשיך על עודד מודריק | בלעדי
השותפים החדשים במשרדי עורכי הדין הגדולים: מי צירף הכי הרבה, ואיפה מונו יותר מ-50% נשים? | בדיקת גלובס
לא הכול נוצץ: הקשיים שמאחורי מבול המיזוגים בשוק עריכת הדין

משרד נשיץ הוקם בשנת 1957 ומתמחה בתחום מיזוגים ורכישות, הייטק, שוק ההון, משפט מסחרי ותחומים נוספים. משרד שנהב הוקם בשנת 1969 ועוסק במשפט אזרחי על כל ענפיו. המשרד מתמחה בליווי עסקאות במגזר ההתיישבותי של קיבוצים וארגונים.

לדברי עו"ד טל אליאסף, השותף המנהל של משרד נשיץ ברנדס אמיר, "המיזוג ממשיך את מגמת הגידול שלנו ואת הרחבת תחומי הפעילות של המשרד".

עו"ד עמוס קונפורטי, ממייסדי משרד שנהב קונפורטי רותם, אמר כי מדובר ב"חיבור אופטימלי, הן מבחינת הסינרגיה ותחומי הפעילות והן מבחינת הערכים המשותפים והחיבור הבין-אישי".

השותפים החדשים במשרד נשיץ ברנדס אמיר / צילום: יח''צ
 השותפים החדשים במשרד נשיץ ברנדס אמיר / צילום: יח''צ

לפני שנה מיזג משרד נשיץ את משרד למעאי סידר רהט צידון פינק, שגם מתמחה במגזר ההתיישבותי.

באפריל 2022 צירף המשרד שתי מחלקות חדשות: את מחלקת הקניין הרוחני של משרד איתן מהולל שדות שנסגר; ואת מחלקת התשתיות, אנרגיה ומימון פרויקטים של משרד עמית פולק מטלון.

במקביל, בנשיץ ברנדס אמיר הודיעו היום (ב') גם על מינוי שישה עורכי דין לשותפים חדשים: עו"ד עדי חן במחלקת הליטיגציה והביטוח, עו"ד אריאל לוסטיג במחלקה המסחרית, עו"ד אסי מורבצ'ק במחלקה המסחרית, עו"ד אתי שי במחלקת הנדל"ן, עו"ד יוני שילוני במחלקה המסחרית ועו"ד אסף שפירא במחלקת הליטיגציה המסחרית.