משרדי עו"ד | בלעדי

נשיץ ברנדס אמיר מתרחב ומצרף מחלקות ממשרדים אחרים

משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר מצרף את מחלקת התשתיות והאנרגיה של עמית פולק מטלון ואת מחלקת הקניין הרוחני של משרד איתן מהולל שדות שנסגר • לאחר הצטרפות המחלקות ימנה המשרד כ-230 עורכי דין וכ-330 עובדים

מימין לשמאל –  עו''ד סאלי גיליס, עו''ד טל אליאסף השותף המנהל, עו''ד נדיה דווידזון ועו''ד שרון אמיר, שותף בכיר / צילום: שיר קינן
מימין לשמאל – עו''ד סאלי גיליס, עו''ד טל אליאסף השותף המנהל, עו''ד נדיה דווידזון ועו''ד שרון אמיר, שותף בכיר / צילום: שיר קינן

משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר מצרף את מחלקת התשתיות והאנרגיה של עמית פולק מטלון בראשה עומדת נדיה דווידזון, ואת מחלקת הקניין הרוחני של משרד איתן מהולל שדות שנסגרה, בראשה עומדת עו"ד סאלי גיליס.

לאחר הצטרפות המחלקות ימנה המשרד כ-230 עורכי דין וכ-330 עובדים.

עו"ד דוידזון מצטרפת כשותפה יחד עם לקוחותיה ותוביל את מחלקת התשתיות אנרגיה ומימון פרויקטים בנשיץ. היא בעלת ותק של כ-16 שנה בתחום והיתה מעורבת בפרויקטי תשתיות גדולים בהם פרויקטים בשיטת PPP, הרכבת הקלה בירושלים ובתל אביב, פרויקט ההתפלה באשדוד, מנהרות הכרמל ועוד.

עו"ד גיליס היא בעלת ותק של כ-30 שנה בתחום הפטנטים והקניין הרוחני והיא מצטרפת כשותפה, יחד עם מחלקתה המונה 6 עורכי דין ועורכי פטנטים למחלקת הקניין הרוחני בנשיץ, בראשה עומד עו"ד אסא קלינג. גיליס כיהנה כיועצת משפטית לממשל באוסטרליה וכיועצת משפטית של ה-BBC באנגליה.

משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר הוקם בשנת 1957 והוא מתמחה במגוון רחב של תחומים בין היתר מיזוגים ורכישות, היי טק, שוק ההון, משפט מסחרי, ליטיגציה, ביטוח ונזיקין, נדל"ן, פירוקים וכינוסים ותחומים נוספים.

עו"ד טל אליאסף, השותף המנהל של נשיץ ברנדס אמיר, מסר: "אנו נמצאים בצמיחה מתמשכת, ושמחים להודיע על מיזוג שלישי במספר מזה חודשים ספורים. אנו בטוחים שעוה"ד שמצטרפים אלינו יאפשרו לנו להמשיך להרחיב ולהעמיק את תחומי הפעילות שלנו ולהעניק ללקוחותינו מגוון נוסף של שירותים משפטיים ברמה הגבוהה ביותר".