האם ילדי הפרחים היו מתחברים לפרסומת אינטרנט הסיבים של סלקום?

בחברת התקשורת המציאו מילים חדשות לשיר "I got life" מהסרט שעסק ברצון לחופש נטול מלחמות ומסחריות. בזכות ההשקעה בפרסום ורן דנקר, זה עובד - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין הנוסטלגיה של מקדונלד'ס מייצר אהדה

רן דנקר בקמפיין סלקום / צילום: יוטיוב
רן דנקר בקמפיין סלקום / צילום: יוטיוב

התגעגעתם לפרסומות המזמרות? גם אם לא, הן חזרו בגדול. ראשונה הייתה סלקום עם הפרזנטור רן דנקר, ומיד אחריה עלתה המתחרה פרטנר בסרטון עם הפרזנטור סטטיק וחיזוק מאילן פלד. 

הפרסומאים החדשים: יותר צעירים מרוויחים מעל 100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי

בסלקום בחרו לקדם את אינטרנט הסיבים שלהם באמצעות מילים חדשות לשיר "I got life" מהסרט "שיער", שעסק ברצון לחופש נטול מלחמות, קפיטליזם ומסחריות. כלומר, ערכים שלא לגמרי תואמים את השירות שמציעה חברת תקשורת - התנתקות מהטבע והתחברות לעולמות אחרים.

 

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, זו הפרסומת המושקעת ביותר, עם 1.2 מיליון שקל. בזכות ההשקעה, וגם בזכות האטרקטיביות של דנקר והביצוע המהוקצע (לצד שימוש באלמנט החוזר של נפילה), הפרסומת מתברגת במקום החמישי בזכירות והשישי באהדה.

הפרסומת של פרטנר, נציין, עלתה רק לקראת סוף השבוע, וככל הנראה זו הסיבה שעדיין לא התברגה בדירוג. על סמך ניסיון העבר, לא יהיה מופרך להניח כי היא תהיה חלק ממנו בשבוע הבא.

גם השבוע נשמרת הבכורה של דיסקונט כפרסומת הזכורה ביותר, ושל ביטוח 9 כפרסומת האהובה ביותר. לפני כשבוע וחצי, בשיא סופת "ברברה" ייצרו בגליקמן-שמיר-סמסונוב עבור ביטוח 9 גם סרטון קצר שעוסק בביטוח דירה, נזקי הסופה וברברה מהברידג'. הסרטון נשלח בדיוור לכל לקוחות החברה ועלה בדיגיטל בלבד, אך מדובר בדוגמה מוצלחת לשיווק בזמן אמת שמתחבר לקמפיין המסורתי.

אודי כגן בפרסומת הדיגיטל של ביטוח 9 / צילום: יוטיוב
 אודי כגן בפרסומת הדיגיטל של ביטוח 9 / צילום: יוטיוב

את דירוג הזכורות נועלת הפרסומת החדשה של מקדונלד'ס שכולה נוסטלגיה, וחלקה מורכב מה"מייקינג אוף" של גיוס הטאלנט מחדש. ברשת המזון המהיר (באמצעות יהושע TBWA) פיצחו את הקשר בין שכבת הגיל שעדיין צופה במידה רבה בערוצי הטלוויזיה ליניארית, לבין הקהל הוותיק שזוכר את הקמפיין מ־2006 בכיכובו של תומר גליק.

כך נולד "הגיהינום 2" - מקום שבו אפשר לראות את הסמוקי מק רויאל עם רוטב צ'יפוטלה מעושן, אך לא לאכול אותו. בזכות החיבור הנכון, הפרסומת מתברגת במקום השלישי באהדה (אך האחרון בזכירות).

תומר גליק בקמפיין מקדונלד'ס / צילום: יוטיוב
 תומר גליק בקמפיין מקדונלד'ס / צילום: יוטיוב

מעניין לציין כי גם השבוע הפרסומת של דן דיזיין סנטר בכיכובו של אביב גפן אינה מתברגת בדירוג, למרות כל הרעש שעוררה ברשתות החברתיות. כנראה שילדי אור הירח התבגרו. יש לד.

הזכורות ביותר

אדלר-חומסקי & ורשבסקי, מקאן תל אביב וגליקמן-שמיר-סמסונוב אחראים לשלוש הפרסומות הזכורות ביותר.

משקיעים יותר

ההשקעה בפרסום נמצאת בעלייה, עם 28 מיליון שקל השבוע לעומת 22.5 מיליון שקל בשבוע שעבר.

האהובות ביותר

גליקמן-שמיר-סמסונוב אחראי לשתי הפרסומות האהובות ביותר השבוע, ויהושע TBWA אחראי לפרסומת שבמקום השלישי.