ביהמ"ש המחוזי בחיפה אישר את מכירת שר פיטנס להולמס פלייס

בית המשפט אישר היום למכור את רשת שר פיטנס להולמס פלייס בסכום של 2.2 מיליון שקל - 1.2 מיליון שקל כעת ועוד מיליון שקל לאחר שנה • שיר סנדה המייסדת תועסק כמנהלת בתמורה ל-25 אלף שקל ברוטו בחודש

מועדון הולמס פלייס במרכז וייצמן, תל אביב / צילום: באדיבות הולמס פלייס
מועדון הולמס פלייס במרכז וייצמן, תל אביב / צילום: באדיבות הולמס פלייס

בית המשפט המחוזי בחיפה אישר היום למכור את רשת שר פיטנס להולמס פלייס  בסכום של 2.2 מיליון שקל. המכירה כפופה לאישור רשות התחרות. 1.2 מיליון שקל ישולמו עם המכירה, ועוד מיליון שקל ישולמו לאחר שנה.

השופטת בטינה טאובר אישרה את המלצת הנאמנים שמונו על ידי בית המשפט, לאחר שהרשת קרסה עם חובות של 24 מיליון שקל. כל 120 העובדות והעובדים יקלטו בהומלס פלייס. 

חובות של 24 מיליון שקל: צו עיכוב הליכים לשר פיטנס
מה תעשה הנפילה של רשתות שר פיטנס וסטודיו C לענף חדרי הכושר

במסגרת ההצעה של הולמס פלייס, שהוגשה באמצעות עו"ד אוהד גינדס, שיר סנדה המייסדת תשמש כמנהלת מקצועית תמורת 25 אלף שקל ברוטו בחודש. סנדה תקבל על פי התוכנית אופציות לעובדים עד 9.9% ממניות שר פיטנס. הולמס פלייס צפוייה לתת פתרונות לכ-4,000 מנויות שר פיטנס ולתת הטבה של חודש חינם למנויות.

עו"ד אופיר רונן שמייצג 65 מעובדות החברה בירך את בית המשפט והנאמנים על האישור המהיר של מכירת פעילות ונכסי החברה. לדבריו המכירה תאפשר את "המשך תעסוקתן של כל עובדות החברה, שירצו להמשיך לעבוד בסניפי הרשת, תוך השוואת שכרן לתנאי השכר של עובדי הולמס פלייס". רונן הוסיף כי הוא פועל שעובדות הרשת יקבלו את מלוא כספי גמר החשבון המגיעים להן מהחברה, באמצעות המוסד לביטוח הלאומי.

לפי הדיווח של הולמס פלייס לבורסה, הקבוצה - שכוללת 60 סניפים של שלושה מותגים (הולמס פלייס, גו אקטיב ואייקון פיטנס) - תקים לצורך המהלך חברה בת שתיקרא SPC. הצעת הרכישה כוללת את זכויות השכירות בשבעה סניפים, ציוד קבוע ונכסי ידע ומוניטין לרבות השם המסחרי והמותג, מערכי שיעורים ואימונים, סימני מסחר וחשבונות פייסבוק ואינסטגרם.

רשת שר פיטנס נוסדה בשנת 2014, מחזיקה 7 סניפים בגודל 800 מ"ר בממוצע כל אחד ומעסיקה 122 עובדים. על-פי הבקשה לעיכוב הליכים שהוגשה על-ידי מייסדי החברה, שיר סנדה ועידן מעטי, באמצעות עו"ד לירום סנדה, החברה נקלעה לקשיים בעקבות משבר הקורונה, והכנסותיה ירדו בשנת 2020 ל-17.2 מיליון שקל, כ-60% ממחזור הפעילות בשנת 2019. הבקשה הוגשה לפי התיקון לחוק חדלות פירעון להתמודד עם משבר הקורונה על העסקים.

לפי הבקשה, הרשת חייבת בגין מס הכנסה, ביטוח לאומי וקופות גמל סכום של 1.6 מיליון שקל, 6 מיליון שקל לבנק לאומי, 3.1 מיליון שקל לבנק דיסקונט, כ-3 מיליון שקל לחברת אמיר בובליל לטובת שיפוץ סניף פתח תקווה, 2.4 מיליון שקל לשיין שירותי נאמנות שוק הון, כמיליון שקל לבנק מזרחי טפחות וכמלייון שקל לישראכרט. החברה גם חייבת למשכירי נכסים חוב של כ-1.2 מיליון שקל.