פוינט2פוינט רוכשת את אולפני מימד

קבוצת פוינט2פוינט, הפועלת בתחום הפקות הטלוויזיה, רוכשת את אולפני מימד המיתולוגיים • רשת סטימצקי משיקה מחדש את אפליקציית הספרים הדיגיטליים שלה "סטימצקי דיגיטל", בהשקעה של כמיליון שקל • אירועים ומינויים

ארז קוריאל, בעלים ומנכ''ל פוינט2פוינט / צילום: דני בר אדון
ארז קוריאל, בעלים ומנכ''ל פוינט2פוינט / צילום: דני בר אדון

קבוצת פוינט2פוינט רוכשת את אולפני מימד המיתולוגיים, תמורת סכום המוערך בכ־12 מיליון שקל. מדובר באולפנים המתפרסים על פני כ־3,000 מ"ר, וכוללים ארבעה אולפנים בגדלים שונים, שטחי שירות, חדרי VIP, חדרי איפור והלבשה, מחסנים ועשרות חניות, ברמת החייל בתל אביב.

פוינט2פוינט, שבבעלות ארז קוריאל, הוקמה ב-1989 ופועלת בתחום הפקות הטלוויזיה והפקות טכניות. בין היתר, היא מספקת שירותים לחברות הפקה, גופים מסחריים, חברות הייטק ומשרדי ממשלה. בנוסף היא מספקת שירותי הפקה וצילום, אולפנים וניידות שידור לקשת 12, רשת 13 ו-כאן 11.

ב-2020 היא נכנסה לאולפני מימד בשכירות לטווח ארוך, שבמסגרתה קיבלה את כל החוזים הקיימים שלהם ולמעשה ניהלה את האולפנים. כעת כאמור היא רוכשת אותם.

"כבר בשלב השכרת האולפנים זיהינו את הפוטנציאל הטמון ברכישת המתחם, שנותן מענה מקצועי לפעילויות הקבוצה ולקוחותיה", אומר קוריאל. "המהלך מעניק לנו אופק להתפתחות טכנולוגית וקריאטיבית, ומציב אותנו כשחקן מרכזי בתחום הטלוויזיה בישראל.

"בימים אלו אנו מרחיבים את פעילות האולפנים לעולמות התוכן, ומקימים מתחם שיספק גם שירותי צילום ושידור בעולמות ה-unreal (הפקות וירטואליות וטכנולוגיית צילום בתלת ממד, ש"ס), מחלקת קריאייטיב ושירותי פוסט פרודקשן. השלמת העסקה הינה רוח גבית נוספת לאיתנות הפיננסית של החברה".

בהמשך לרכישה, הקבוצה הודיעה גם על סבב מינויים בהנהלה: שחר גוטשטיין מונה לסמנכ"ל הטכני, ואבשי לוי (לשעבר חבר הנהלה בערוץ הספורט ומייסד מחלקת התוכן השיווקי בערוץ 10) מונה לסמנכ"ל הקבוצה והמפיק הראשי.

השדרוג הדיגיטלי של סטימצקי

רשת סטימצקי משיקה מחדש את אפליקציית הספרים הדיגיטליים שלה "סטימצקי דיגיטל", בהשקעה של כמיליון שקל. בין החידושים: אפשרות לבחון את מגמות הקריאה של המשתמשים ומהירות הקריאה שלהם, דירוג ספרים על פי מידת פופולריות, מעקב אחרי "ארונות ספרים" של ידוענים, ופתיחת "ארון ספרים" אישי, שבאמצעותו ניתן יהיה ליצור זהות תרבותית ולהציג ספרים נבחרים.

בשלב זה כוללת האפליקציה כ־15 אלף כותרים מז'אנרים שונים, ובהם ספרי עיון, מדע בדיוני, רומנים, ספרים פופולריים, מתח ופעולה, ספרי קלאסיקה, פרוזה ועוד. האפליקציה היא חינמית, ומחיר ספר מממוצע עומד על 39־44 שקל לפני המבצעים. לרגל ההשקה, "סטימצקי דיגיטל" תציע ספר אחד בחינם לקריאה.

"המטרה שלנו היא להיות שחקן מרכזי גם בעולם הספרים הדיגיטלי", אומרת לילך אטלי, סמנכ"לית המכירות, "מתוך מטרה להוביל את התחום".

מצנח הזהב

רו"ח גיא קונפורטי מונה לסמנכ"ל הכספים של חברת האנרגיה המתחדשת פריים אנרג'י.

רו''ח גיא קונפורטי / צילום: יח''צ
 רו''ח גיא קונפורטי / צילום: יח''צ

ג'קי כהן מונה ליו"ר פעיל של קבוצת פנינסולה, הפועלת בתחום האשראי העסקי.

עדי דנגוט זוקובסקי הצטרפה כשותפה לקרן ההון סיכון 10D, ותוביל השקעות בסטארט-אפים מתחומי התוכנה והתשתית הארגונית.

עדי דנגוט זוקובסקי / צילום: עומר שטיין
 עדי דנגוט זוקובסקי / צילום: עומר שטיין

ליאור לנדנברג יכהן כסמנכ"ל התוכן של חדשות 13, ויחליף את רותם דנון, שיהיה אחראי לפיתוח מיזמים.

יועד שחר מונה לסמנכ"ל הפיתוח העסקי של קבוצת דרייב, הכוללת את דרך ארץ (מפעילת כביש 6), נתיבי הכרמל (מפעילת מנהרות הכרמל) ודרך הצפון (מפעילה רשת כבישים צפונית לחדרה). קבוצת דרייב מוחזקת על ידי שיכון ובינוי, קרן קיסטון, חברת כלל וחברת הפניקס.

שרון הלפנבאום מונתה לסמנכ"לית משאבי האנוש של רשת מלונות דן.

רז סמירה, 53, תכהן כסמנכ"לית לענייני מוזיאליה ואוצרת ראשית של מוזיאון ארץ ישראל.

חדשות טובות

חברת טמבור תרמה עשרות גלוני צבע וחומרים לטובת שיפוץ ושדרוג מרכז אקי"ם בעיר יבנה. בפרויקט השתתפו כ-70 מתנדבים ומתנדבות, בהובלת אסף אוחנה, מנכ"ל אגודת הסטודנטים במכללת אחווה, ויפית בוגנים, חברת הנהלת אקי"ם.