תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

אילו דברים חשובים לניהול נכון של העסק?

על מה נדרש להקפיד בכדי לנהל עסק ביעילות בתקופה הנוכחית ואילו פתרונות טכנולוגיים מתקדמים יכולים לסייע בכך?

ישיבת הנהלה / צילום: Freepik
ישיבת הנהלה / צילום: Freepik

הכתבה מטעם Invoice4u 

עסקים בעידן המודרני מתמודדים עם תחרות קשה, רגולציה מכבידה, הוצאות לא צפויות ועלויות ההולכות ומתייקרות. לכן, יותר מאי פעם נדרש מהם להקפיד על ניהול נכון ויעיל של העסק. כיום יש פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לניהול חכם של העסק ומגוון מערכות המסייעות לעסק להצליח, להתייעל ולהרוויח יותר כסף.

בחברת Invoice4u המציעה תוכנה ומערכת לניהול עסק בעידן המודרני ולהפקת חשבונית מס מקוונות, הכוללת גם פיצ'רים מתקדמים, מעניקים כמה טיפים והמלצות שיכולים לסייע לכל עסק בניהול נכון, לייעל ולשפר אותו:

לעבוד עם בעלי מקצוע מיומנים

כדי לנהל את העסק בצורה נכונה, חכמה ומקצועית, חשוב לעבוד עם בעלי מקצוע מיומנים, ובראשם רואה חשבון. יש לבחור היטב משרד רואי חשבון המציע מעטפת שירותים רחבה ופתרונות איכותיים לניהול העסק, להגשת הדיווחים בזמן, לתכנוני מס אופטימליים המקטינים את חבות המס ועוד. כמו כן, כדאי לעבוד עם יועץ מס מנוסה, להשתמש במערכת הנהלת חשבונות מקוונת הכוללת תמיכה של אנשי מקצוע ועוד.

בחירה נכונה של מערכות חכמות לניהול העסק ולעבודה השוטפת

יש תוכנות ומערכות שונות לניהול העסק, אלו מערכות מתקדמות טכנולוגית הכוללות פיצ'רים שונים והן מסייעות, כאמור, בניהול העסק בעידן המודרני. כדי לשפר ביצועים, להגדיל פעילות עסקית ולנהל עסק חכם, כדאי לבחור מערכת הנהלות חשבונות מקוונת, מערכת להוצאת חשבוניות מס וקבלות דיגיטליות כגון המערכת של Invoice4U, וכן מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, מערכת לניהול משימות ולמעקב אחר התקדמות פרויקטים בעבודה, מערכת חתימה ירוקה המאפשרת לייצר טפסים מקוונים ולהחתים לקוחות מרחוק וכדומה.

בהתאם לסוג העסק כדאי לבחור גם מערכת ניהול מלאי מתקדמת, מרכזיית IP להוזלת עלויות התקשורת ולשיפור ביצועי העסק ומערכות נוספות בהתאמה לצרכי העסק, למשל מערכת סליקת אשראי המתממשקת עם התוכנה להפקת חשבוניות דיגיטליות.

כאשר בוחרים מערכת לניהול העסק יש לוודא כי היא מתממשקת עם מערכות אחרות, וכך הנתונים מסונכרנים, זמן נחסך, טעויות נמנעות, שירות הלקוחות משתפר וניתן לייעל את העבודה ולחסוך משאבים רבים.

תוכנית עסקית

מומלץ לכל בעלי העסקים להכין תוכנית עסקית מפורטת ומסודרת עוד לפני הקמת העסק. התוכנית העסקית כוללת פרקים שונים כמו חזון, יעדים, מתחרים, תזרים מזומנים, שיווק, השקעות, מימון וכו'. התוכנית העסקית אף מאפשרת לבעל העסק לעקוב אחר הביצועים בפועל, לתכנן נכון השקעות ולהתנהל פיננסית בצורה חכמה ויעילה יותר.  

דלקן לעצמאי

החוק מחייב את העצמאים להתקין דלקן ברכב מעל 3.5 טון, בדרך כלל ברכבי הובלה והיסעים. הדלקן האוניברסלי מבטיח יתרונות רבים לכל עסק כמו מעקב אחר הוצאות התדלוק והקילומטראז', חשבונית מס מרוכזת בסוף החודש, תדלוק מהיר ונוח יותר ללא צורך בתשלום, ניתוח הוצאות הדלק בעסק, ובדרך כלל העצמאי זוכה להטבה מסוימת במחיר התדלוק, וכך הוא יכול לחסוך כסף, וגם אין צורך לשמור על הקבלות.

שיווק דיגיטלי

בעידן האינטרנט המהיר כל עסק חייב להשיג חשיפה רחבה ברשת, וחשוב לבנות אתר אינטרנט רספונסיבי המתאים גם למסכי המובייל. כדי להגדיל פעילות עסקית ועל מנת למכור מוצרים או שירותים גם לאחר שעות הפעילות בעסק הפיזי, ניתן להקים אתר סחר אלקטרוני (איקומרס) ולהשקיע בשיווק בערוצים הדיגיטליים כדי לקבל זרם בלתי פוסק של לידים.

את מלאכת השיווק בערוצי הדיגיטל רצוי להשאיר למומחים, ומומלץ לשקול השקעה בקידום אתרים אורגני במנועי החיפוש, ובמיוחד בגוגל, בפרסום ממומן ובניהול קמפיינים במנועי החיפוש וברשתות החברתיות המובילות.

לפרטים נוספים על מערכת "אינוויס4יו" הקליקו  כאן https://www.invoice4u.co.il

צרו איתנו קשר *5988