אחרי הסערה הציבורית: תמונות הנשים חזרו לסניף Be בבני ברק

רשת Be מקבוצת שופרסל עמדה בימים האחרונים במוקד זעם ציבורי, לאחר שפורסמה תמונה של מוצרי צבע לשיער בסניף בשכונת חרדית בבני ברק, כאשר על תמונות הנשים הודבקו מדבקות סגולות • בכירי שופרסל הואשמו בהסתרת נשים, והבוקר הוחזרו לסניף אריזות הצבע לשיער – בלי מדבקות, כשתמונות הנשים לא מוסתרות

מוצרי צבע לשיער בסניף Be בבני ברק / צילום: סניף Be בני ברק
מוצרי צבע לשיער בסניף Be בבני ברק / צילום: סניף Be בני ברק

בימים האחרונים עמדה רשת הפארם Be מקבוצת שופרסל במוקד זעם ציבורי ותקשורתי גדול, לאחר שפורסמה תמונה של מוצרי צבע לשיער בסניף בשכונת חרדית בבני ברק, כאשר על תמונות הנשים הודבקו מדבקות סגולות.

בכירי שופרסל הואשמו בהסתרת נשים, ולאחר הפגנות ומחאות נפגשה מנכ"לית Be עינת פלד-שפירא עם רב העיר בני ברק, ולאחר הפגישה הוצאו כל האריזות מהסניף, ובמקומם הושמו על המדפים אותם מוצרים, בלי תמונות ובלי מדבקות. הבוקר (א') הוחזרו לסניף אריזות הצבע לשיער - בלי מדבקות, כשתמונות הנשים לא מוסתרות. 

חברות המזון במרוץ להעלאת מחירים, וכ-30% ממשקי הבית מתקשים לסגור את החודש | ניתוח
2 השקלים והסערה: האם הצרכנים ירוויחו מהמאבק בין וולט לתן ביס? 

במהלך סוף השבוע הזעם של הציבור, שעדיין זוכר את האתר החרדי של שופרסל בעל המחירון השונה מהמגזר הכללי שנסגר לפני כשנה וחצי, עלה על גדותיו והגיע אף להודעות בטלפונים הפרטיים של בכירות בהנהלת שופרסל ו-Be, שכללו קללות ואיומים.

היום ענתה פלד-שפירא לצרכנים שכתבו לה וציינה כי בוצעו התאמות בסניף, כך שאין הסתרת פנים של נשים על שום מוצר. "ברור לך שאני כאישה שמכהנת כמנכ"לית הרשת, מתנגדת באופן נחרץ וחד-משמעי להדרת נשים מהמרחב הציבורי, ולכן מהרגע שנודע לי על המקרה בסניף בני ברק שפועל במתכונת הזו שנים רבות, היה לי חשוב לבדוק את הנושא באופן מעמיק ולייצר דיאלוג כדי להביא לפתרון שמקובל על כל הצדדים ומשקף את ערכי הרשת. מצרפת תמונות מסניף בני ברק מהבוקר".