תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"הנגשת AI לחברות מקומיות תאפשר לשוק כאן לקפוץ ולזנק טכנולוגית קדימה - כפי שראינו ברחבי העולם"

כך אומר ד"ר תומר סיימון, המדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, שהשיקה את Azure OpenAI - שירות שמנגיש ומאפשר לכל חברה להשתמש בבינה מלאכותית ובעברית • בכנס בקמפוס מיקרוסופט ישראל בהרצליה, שמעו וחוו מאות משתתפים מכלל הסקטורים במשק - איך הטכנולוגיה שכולם מדברים עליה עומדת לשנות את הדרך בה אנו מנהלים עסקים

הכתבה בשיתוף מיקרוסופט ישראל

"ב-30 שנה שאני באזור הטכנולוגי, זאת הפעם הראשונה שאני כנראה לא צריך להסביר יותר מידי מה זאת הטכנולוגיה של OpenAI. הציבור נחשף לבינה מלאכותית, שבאמת לוקחת כנראה את האנושות שני צעדים קדימה", כך אומר אבי יושעי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מיקרוסופט ישראל.

ענקית התוכנה הכריזה לאחרונה על שיתוף פעולה עם OpenAI שנקרא Azure OpenAI. "השירות מנגיש ומאפשר לכל חברה להשתמש בבינה מלאכותית על בסיס פלטפורמת הענן שלנו, ,Azure ובעברית", מסביר ד"ר תומר סיימון, המדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, "הוא גם יאפשר לשוק המקומי לקפוץ ולזנק טכנולוגית קדימה, כפי שראינו ברחבי העולם".

כיצד תשפיע חדירת הבינה המלאכותית והשימוש הגובר בה על העולם העסקי? בכנס שהתקיים בקמפוס מיקרוסופט ישראל בהרצליה, שמעו וחוו מאות משתתפים מכלל הסקטורים במשק איך הטכנולוגיה שכולם מדברים עליה עומדת לשנות את הדרך בה אנו מנהלים עסקים וכיצד ייראה עולם העבודה העתידי כשהוא מבוסס Generative AI.

"אני יכול להגיע לרופא ובסופו של דבר הוא מוציא לי איזשהו סיכום ביקור, בטקסט חופשי שמאוד קשה לייצר ממנו תובנות. OpenAI יודע לספק פורמט שמתאים ל-Data Base, להוצאת תובנות עבור ארגונים. הדבר הזה יכול לחסוך להם המון-המון זמן", מסביר אדי שניידר, ארכיטקט ענן, מיקרוסופט ישראל.

עוד דוגמה מגיעה מעולם הביטוח: "OpenAI יכול לזרז תהליכים הנוגעים לפוליסה, לפשט את המידע, את כל 'ה-אם, ואם, ואם' בתוך הפוליסה ולתת מענה מיידי", אומרת רוני קרסיק, שמובילה את קבוצת המוצר של Industry AI במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח.

"אם נסתכל על עולם הקיימות, למשל", היא מוסיפה, "אז צריך ללקט המון מידע במשך כמה שבועות כדי לייצר דוח ESG שיכול להגיע למעל 100 עמודים - באמצעות AI אנחנו יכולים בכמה שניות לייצר את הטיוטה הראשונית, להאיץ את כל התהליך הזה וגם לדייק אותו".

את כל הפרקטיקות שהוזכרו כאן ועוד רבות נוספות, מבקשים במיקרוסופט ישראל לקדם ביחד עם KPMG , אחת מפירמות הייעוץ ורואי החשבון המובילות בישראל. שני הגופים ינגישו וילוו חברות וארגונים בהטמעת בינה מלאכותית בעולם העסקי. "החדירה לתוך העולם הזה של ה-Generative AI והשימוש ב-OpenAI ייצרו ערך גדל אקספוננציאלית לשני הצדדים - לחברות, לארגונים וללקוחותיהם, מסכמת רוני מיכאל, ראש KPMG בישראל.

צרו איתנו קשר *5988