פקטורי 54 פותחת פופ-אפ בנמל יפו

בין היתר, יימכרו בחנות הפופ-אפ של פקטורי 54 פריטים מעונות קודמות ופריטי מסלול של מותגי יוקרה כמו ג'ורג'יו ארמני, בולגרי, ולנטינו, דולצ'ה וגבאנה, ורסאצ'ה, בלנסיאגה ואיזבל מארה, בהנחות של עד 80% • אירועים ומינויים

חנות פופ-אפ של פקטורי 54 בהאנגר החדש של נמל יפו / צילום: שי גיטליס
חנות פופ-אפ של פקטורי 54 בהאנגר החדש של נמל יפו / צילום: שי גיטליס

רשת פקטורי 54 משיקה חנות פופ־אפ בהאנגר החדש של נמל יפו, בהשקעה של 6 מיליון שקל. הפופ־אפ יתפרס על פני 1,800 מ"ר, וישמש כחנות מולטי־ברנד (מספר מותגי־על תחת קורת גג אחת). השטח הושכר על ידי הרשת ל־15 שנה, כאשר ההערכה כי הפופ־אפ יפעל עד החגים, ולאחר מכן המתחם יתפקד כאאוטלט.

בין היתר, יימכרו כעת פריטים מעונות קודמות ופריטי מסלול של מותגי יוקרה כמו ג'ורג'יו ארמני, בולגרי, ולנטינו, דולצ'ה וגבאנה, ורסאצ'ה, בלנסיאגה ואיזבל מארה, בהנחות של עד 80%. "אנחנו מאוד מאמינים בהתפתחות של האזור והקהילה שגדלה סביבו", מסביר רוני אירני, מבעלי הרשת, את הרציונל מאחורי המהלך. "יפו עוברת כעת מהפכה גדולה מבחינת נדל"ן, תיירות, קולינריה, אמנות ותרבות, והאזור הופך להיות מרכז טרנדי, גם בזכות הסוהו האוס ומלון ג'אפה".

נציין כי אין זו הפעם הראשונה שהרשת יוצאת במהלך כזה. ב־2018 הופעלה חנות פופ־אפ דומה שהשתרעה על פני 2,000 מ"ר בקניון גינדי TLV, וגם בה נמכרו דגמים מ־150 המותגים שמייבאת החברה. בשיחה עם גלובס מציין אירני כי "ההנחות כעת מאוד נדיבות, וזה מקבל משנה תוקף מכיוון שאנחנו מחשבים את האירו כאילו הוא בשער של 3.5 שקל, מה שמקנה למעשה הנחה של עוד 12%־13%".

עם זאת, יש לקחת בחשבון שרוב הפריטים מתאפיינים במחיר מלא גבוה מאוד, כך שגם לאחר הנחה עדיין לא מדובר בהוצאה שווה לכל נפש. לשם המחשה, חצאית של דולצ'ה וגבאנה ממסלול תצוגת האופנה של המותג תומחרה ב־50 אלף שקל, וכעת ניתנת לרכישה ב־7,000 שקל. עם זאת, יש פריטים במחירים נגישים יותר כמו אוברול zimmerman שמחירו עמד על 3,190 שקל, ובפופ אפ יעלה 638 שקל.

אזור התעשייה

ביטוח הרכב החדש: קודם לצלם, ואז לשלם

לצלם את הרכב כדי לקבל הצעת מחיר מהביטוח: חברת האינשורטק Click-Ins וביטוח ישיר חתמו על הסכם שיתוף פעולה, שבמסגרתו לקוחות חדשים שיסרקו את הרכב באמצעות אפליקציית החברה יוכלו לקבל הצעת מחיר המותאמת למצב הרכב.

מדובר באפליקציה מבוססת AI, המאפשרת ליצור תוך דקות דו"ח מפורט המעריך את הנזקים הוויזואליים ברכב, במידה ויש כאלו. הסריקה הראשונית יכולה לשמש בהמשך במקרה של תאונה לצורך השוואה, ובכך לייעל תהליכים מול חברות הביטוח.

קליק-אינס הוקמה ב-2014 על ידי יוג'ין גרינברג, דימיטרי גייזרסקי, רונן אברג'יל וזאב חזן, ולפני כשנה מונה דורון גוהר למנכ"ל. הפיתוח שלה מאפשר לחברות השכרה, ביטוח ואוטומוטיב לגלות, לנתח, לעבד ולהעריך באופן אוטומטי נזקים חיצוניים שנגרמו לכלי רכב בדיוק גבוה, ללא צורך בציוד מיוחד או בכוח אדם מיומן. החברה פועלת בשיתוף קבוצת שלמה וקרן מוביליון, ובין משקיעיהUMI ישראל, Summus VC ומשקיעים אמריקאים.

"השאיפה היא להפוך את תהליך החיתום של פוליסת הרכב, ובהמשך גם את תהליך יישוב התביעות - לקל, מדויק ומהיר יותר", מסביר רז ברטוב, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות בביטוח ישיר. "בעזרת הטכנולוגיה של קליק-אינס נוכל לקצר את זמן הטיפול ולשפר את חווית הלקוח".

דורון גוהר / צילום: אמיר יהל סטודיו
 דורון גוהר / צילום: אמיר יהל סטודיו

מצנח הזהב

ציון בקר, 51, מונה למנכ"ל מלרן פרויקטים, המתמחה במתן אשראי ובמימון נדל"ן. עד כה כיהן כסמנכ"ל וראש החטיבה לבנקאות מסחרית בבנק מרכנתיל.

שי אלפנדרי מונה למנכ"ל הסטארט-אפ xFind, שפיתחה מערכת לשיפור האינטראקציה עם לקוחות.

שי אלפנדרי / צילום: יעל אילן
 שי אלפנדרי / צילום: יעל אילן

פרופ' ורדה שלו, שותפה מנהלת בקרן ההון סיכון Team8 Health, תכהן כדירקטורית בטבע.

גל קסטל, 52, יכהן כמשנה למנכ"ל אורון נדל"ן, ויצחק סער, 46, יכהן כסמנכ"ל שיווק ולקוחות.

גל קסטל, משנה למנכ״ל אורון נדלן / צילום: ליה יפה
 גל קסטל, משנה למנכ״ל אורון נדלן / צילום: ליה יפה

יצחק סער / צילום: ליאור נורדמן
 יצחק סער / צילום: ליאור נורדמן

קורין גרוס מונתה למובילת הפעילות העסקית בחטיבת הענן של מלם תים.

קורין גרוס / צילום: נתי חדד
 קורין גרוס / צילום: נתי חדד

ד"ר אסתר לוצאטו מונתה ליו"ר המועצה לקידום נשים במדע ובטכנולוגיה.

ד''ר אסתר לוצאטו והשר אקוניס / צילום: יח''צ
 ד''ר אסתר לוצאטו והשר אקוניס / צילום: יח''צ

חדשות טובות

סודהסטרים משיקה מהדורה מוגבלת של 2,500 בקבוקים עם המשפט "ברוך שעשני אישה", אשר כל הרווחים ממכירתם ייתרמו לשדולת הנשים בישראל. מחיר בקבוק יעמוד על 29 שקל, וניתן יהיה לרכוש אותו באתר החברה או בחנות הפופ-אפ בקניון רמת אביב.