תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"זה הזמן לרכוש רכבי יד שנייה במחירים שלא הכרתם"

לנהגים הישראלים מחכה היצע מסחרר של רכבי יד 2 מכל הדגמים בהנחות ענק • בדקנו עם אלדן, חברת ליסינג, השכרה ומכירת רכב מהגדולות והמובילות בישראל, מדוע כדאי דווקא עכשיו לקנות רכבים משומשים שעברו השבחה, ואיך ניתן ליהנות מהטבות ותנאים אופטימליים לרכישת רכבים מבוקשים בראש שקט

מגוון רכבי יד שנייה / צילום: אלדן
מגוון רכבי יד שנייה / צילום: אלדן

הכתבה בשיתוף אלדן

התקופה המטלטלת במדינה משפיעה גם על שוק הרכבים. הדבר בא לידי ביטוי בדפוסי הרכישה של הנהגים הישראלים, שהשתנו בהתאם למצב בשטח. "בעקבות יוקר המחיה, אי היציבות הפוליטית ותחושת אי הוודאות הכללית במשק, הצרכנים מחושבים יותר, עורכים השוואות ומחפשים את העסקה המשתלמת ביותר על מנת למקסם את ההוצאה", אומר אמנון דניאל, מנהל אגף מכירת הרכב באלדן - חברת הליסינג, השכרה ומכירת רכב מהמובילות והגדולות במדינה, המחזיקה ברשותה צי עצום של יותר מ-30,000 כלי רכב ומונה כ-21 סניפים, מאילת ועד טבריה.

לדברי דניאל, היום במיוחד מסתמנת מגמה של העדפת רכבי יד 2 על פני רכבים חדשים ויש לכך מספר סיבות: "בעוד שמחירם של רכבים חדשים ימשיך לטפס גם בעתיד בגלל שערי המטבע, מיסוי (רכב חשמלי), טכנולוגיה מתקדמת, והמשבר באוקראינה, הרי שקיים מלאי רכבי יד 2 מגוון ורחב, זאת בעקבות החזרות של רכבים שסיימו את דרכם בליסינג ונרכשו מהיבואנים במחירים טרום עליית המחירים, מה שמאפשר לנו לגלגל את המחיר המוזל ללקוח".

אמנון דניאל, מנהל אגף מכירת הרכב באלדן / צילום: אלדן
 אמנון דניאל, מנהל אגף מכירת הרכב באלדן / צילום: אלדן

שוברים את השוק - רכב מבוקש החל מ-25,000 שקל בלבד

היצע הרכבים העצום, מאפשר לחברת אלדן להעמיד למכירה רכבים משומשים נחשקים במחירים ייחודיים ובהנחות משמעותיות. דניאל מביא כמה דוגמאות: כך למשל, דגם מיצובישי אטראז', שנתון 2016, הרכב שנחשב לאמין מאוד, נמכר באלדן במחיר של החל מ-25,000 שקל בלבד. "זהו תג מחיר שהופך רכישת רכב לברת השגה עבור קהל רחב, שלא העז לחלום על קניית רכב שכזה בסכום כזה - החל משמיניסטים דרך חיילים וסטודנטים, זהו גם רכב שני או שלישי קלאסי למשפחה", אומר דניאל. "בנוסף, כשמדובר בדגמי יד 2 פירוש הדבר הוא שאם הרכב במלאי באותו מגרש או אולם תצוגה אליהם הלקוח הגיע - הוא יכול לסגור עסקה מיד ולצאת עם הרכב עוד באותו יום. בקיצור 'שלם וסע'. אגב, אצלנו יש לו גם אופציה, ברוח התקופה, לבצע הזמנה אונליין של הרכב מבלי לצאת מהבית".

"דוגמה נוספת מיוחדת שבימים אלו אנו מציעים ללקוחות אלדן: סקודה אוקטביה, שנת 2019 מחירון לוי יצחק 96,000 שקל. אנו מציעים את הרכב במחיר של החל מ-72,000 שקל, כפי שציינתי אנחנו מציעים כיום הצעות ששווה לנצל בטווח המיידי. זה הזמן לרכוש רכבי יד שנייה במחירים שלא הכרתם". 

עוד מוסיף דניאל שרכישת רכב יד 2 באלדן מאפשרת ליהנות מרכישה בראש שקט ללא פשרות: "הרכבים שמציעה אלדן הם רכבים מליסינג או מהשכרה, שמגיעים למעמד המכירה אך ורק לאחר שעברו תהליך השבחה. אנחנו מקפידים לבצע בדיקה במכון חיצוני אובייקטיבי, ולאחר מכן מעבירים את הרכב השבחה מכנית וגם וויזואלית. כך שהלקוח מקבל כמעט רכב מהניילון, כולל דוח תיקונים וטיפולים בשקיפות מלאה שמציג את ההיסטוריה של הרכב - כל הנתונים החשובים לקבלת החלטה מושכלת".

לפרטים נוספים על מגוון רכבים במחיר של החל מ-25,000 שקל הקליקו כאן>>

תנאי מימון נוחים והטבה ייחודית מבית "אלדן פלוס"

חברת אלדן הוותיקה מציעה ללקוחותיה את תוכנית "אלדן פלוס", הכוללת אחריות מורחבת של 3 שנים על מגוון רכבי יד שנייה ורכבי השכרה . "דבר נדיר במחוזותינו", לפי דניאל. "יכול להיות שבפעם האחרונה שרכשתם רכב משומש אחרי בדיקתו במכון בדיקה, הייתם חשופים לכל תקלה מרגע העברת הבעלות, אין ספק שיש כאן אמירה מעניינת לרכב משומש", אומר דניאל.

ובאותה רוח הוא מוסיף כי "יש לנו גם הטבה ייחודית יוצאת דופן שנקראת 'לא מתאים מחזירים' של החזרת הרכב עד העברת בעלות, שנמשכת עד כ-6 ימים מיום הרכישה. ההטבה נותנת ללקוחות את הביטחון שהם מקבלים מוצר ושירות איכותי", אומר דניאל. ע"פ בדיקה שערכנו בשנה האחרונה מעט מאוד אנשים בוחרים להחזיר או להחליף את הרכב".

"הלקוחות באלדן מרוצים", אומר דניאל, "על פי סקר שנערך לפני חודשיים על ידי חברת הסקרים 'תבונה שיווקית' - כ-90% מהלקוחות שרכשו באלדן הם לקוחות ממליצים; זה נתון פנומנאלי כשמדובר על רכישת רכב", הוא מוסיף.

מצב המשק מחייב את הלקוחות להיעזר בתוכניות ומסלולי המימון, להם יש תפקיד משמעותי בהעלאת אחוזי המכירות של רכבי יד ראשונה. דניאל מסביר שאלדן מעניקה מימון בחלק מהמקרים בכפוף לאישור מחברת המימון. המימון יכול להגיע עד 100% משווי הרכב ב-100 תשלומים וניתן "לשחק" במספר התשלומים לפי ההחזר החודשי המועדף על הלקוח, "גם כאן שם המשחק הוא גמישות", הוא אומר.

רכבי אפס ק"מ וטרייד אין

דניאל מסביר כי חברות הליסינג הפכו להיות מעין "אאוטלט" של מכוניות חדשות במחירים אטרקטיביים, אלדן כשחקן משמעותי בתחום, מציעה מגוון רחב מאוד של מכוניות אפס ק"מ למסירה מהמלאי בשיטת "שלם וסע". כסיטונאי רכב גדול, אלדן זוכה למחירים תחרותיים על רכישת כמות גדולה של כלי רכב ומגלגלת את רוב ההנחה ללקוח שזוכה ברכב חדש אפס ק"מ עם הנחה שמשתלמת ללקוח.

בנוסף, בתקופה בה הכל הוא "אינסטנט" ובלחיצת כפתור ארוחת הצהריים או כל דבר אחר כמעט מגיע אליך ע"י שליח בזמן ודרך האינטרנט ניתן לרכוש רכב חדש או משומש, אין היום ללקוחות סבלנות וכוח להתעסק במכירת מכוניתם הישנה. לכן רבים מעדיפים לעשות עסקת "טרייד אין" על זו הישנה ולשדרג לחדשה. לדברי דניאל: "אנו מציעים ללקוחות עסקת 'טרייד אין' הוגנת ולפעמים גם מעניקים מחיר מחירון תלוי בביקוש וההיצע באותה עת, במילים פשוטות זה אומר שהלקוח לא יוותר ללא רכב עד קבלת מכוניתו החדשה".

הביקוש לרכבים חשמליים הולך וגובר

אלדן מציעה מגוון רחב של רכבים משפחתיים, מסחריים, ג'יפונים, רכבי מנהלים ורכבי יוקרה בכל הסגמנטים, גם החשמלי. כשהביקוש העולמי לרכבים החשמליים, מורגש היטב גם בהעדפות של הנהגים בישראל. "אנחנו חלוצים בתחום הרכב חשמלי והרמנו את הכפפה, כי אנחנו מאוד מאמינים במוצר", אומר דניאל. "יש לנו מגוון רכבים חשמליים, והדובדבן שבקצפת הם ללא ספק רכבי המותג 'טסלה'. רבים מהנהגים מגיעים למסקנה שלפעמים שווה להם לשלם החזר גבוה יותר כל חודש - אבל לחסוך על דלק לטווח הארוך, במיוחד לאור פתרונות המימון האפשריים. טסלה נתפשת כסמן הימני בעולם הרכב החשמלי וככזו אנו באלדן הצטיידנו בצי טסלות שנותנות מענה בליסינג התפעולי, במכירה, בהשכרה ותמיד עם ערך מוסף".

לדברי דניאל, עבור מי שמחפש חיסכון מבלי להתפשר על סטנדרטים, מומלץ מאוד לרכוש רכב יד שנייה ולמה דווקא מאלדן? "כי אנחנו מציעים ללקוחות את החבילה המושלמת: רכבים מכל סוג, מימון עד 100%, אפשרויות לטרייד אין, ביטוח והיצע רחב של מגרשים ואולמות תצוגה ברחבי הארץ. אנו מציעים מניפת שרות אופטימלית שכוללת מכירת רכבים (יד ראשונה, אפס ק"מ) ליסינג פרטי, ליסינג תפעולי, השכרת רכב בארץ והשכרת רכב בחו"ל.

מה לגבי המוניטין? אמינות? ממחקר שנעשה עי חברת מחקרי השוק STATISTA בשיתוף עיתון גלובס עולה שאלדן היא החברה השנייה האמינה בתחום הרכב ואוטו-טק בישראל. המחקר בדק שלושה פרמטרים: אמון הלקוחות, אמון העובדים ואמון המשקיעים; במקביל בוצעה בדיקה בפלטפורמות אינטרנטיות - חדשות, מאמרים, רשתות חברתיות עוד.

בסופו של דבר, "אנחנו מעוניינים שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים וימליצו עלינו במיוחד בתקופה מאתגרת זו, התוצאות מדברות בעד עצמן ולנו לא נותר אלא להמשיך לתת את הטוב ביותר עבור לקוחותינו, מסכם דניאל.

לפרטים נוספים על מגוון רכבים במחיר של החל מ-25,000 שקל הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988