החברה המרכזית למשקאות: מענק של 4,000 שקל לכל העובדים

המענק יחולק לכ-5,000 עובדי החברה המרכזית, בסכום כולל של כ-20 מיליון שקל • בעל השליטה בחברה דודי ורטהיים לעובדים: "אתם מגלים מחויבות ומסירות שאין למעלה מהן. אתם ממשיכים לייצר תחת אזעקות רבות"

בניין חברת נביעות- מתחם איירפורט סיטי / צילום: איל יצהר
בניין חברת נביעות- מתחם איירפורט סיטי / צילום: איל יצהר

החברה המרכזית למשקאות - המייצרת ומשווקת את מוצרי קוקה-קולה וטרה - הודיעה על מענק בסך 4,000 שקל שתחלק לכ-5,000 עובדיה. מדובר בסכום כולל של כ-20 מיליון שקל.

בין נסראללה לאסקפיזם: הדילמות של ערוצי הטלוויזיה בזמן המלחמה 
נובמבר הגיע: כך מתכננות החברות הגדולות במשק לקיים את ימי הקניות 

"חיינו היטלטלו החל מהשבעה באוקטובר ומאז הלב לא מוצא מזור. למשפחות העובדים והעובדות שיקיריהן נרצחו, נחטפו או נפצעו ליבנו אתכם וכואבים את כאבכם העצום", כותב במכתב ששלח לעובדים בעל השליטה בחברה, דודי ורטהיים. "בתקופה קשה זו, אתם מגלים מחויבות ומסירות שאין למעלה מהן. אתם ממשיכים לייצר תחת אזעקות רבות מנתיבות ואשקלון בדרום ועד קריית שמונה בצפון ומספקים תחת אש לקמעונאים, לכוחות הביטחון, ההצלה והרפואה ומבטיחים לכל אזרחי ישראל את מוצרי החלב והמשקאות החיוניים".

ורטהיים הוסיף כי הוא נרגש מהעשייה העצומה, ו"רואה זכות גדולה לתת לכם מענק חוסן בהוקרה והערכה בסך 4,000 שקל ברוטו לכל עובדי החברה בישראל".

מוקדם יותר היום הודיעה מיקרוסופט , שלה כ-3,000 עובדים בישראל, כי בכוונתה להעניק לכל אחד מהם סכום של 3,000 דולר, זאת בצל המלחמה ולשימושם האישי. גם ענקית השבבים אינטל הודיעה בשבוע שעבר על חלוקת מענק חד-פעמי בגובה של 5,000 דולר לעובדיה בשל המלחמה. המענק יחולק לכל 12 אלף העובדים של החברה, בכלל זה גם סטודנטים ועובדי המפעל בקריית גת.

נזכיר כי בימים האחרונים החלו קריאות בטורקיה להחרים את מוצרי קוקה-קולה וחברות נוספות, שמגלות תמיכה בישראל.