"אתם מדהימים": החברה שתעניק לכל אחד מעובדיה בישראל 3,000 דולר

במכתב שנשלח לעובדי מיקרוסופט בישראל נכתב כי "לאור הקשיים שמציבה תקופת הלחימה, אנחנו מציעים לעובדים בישראל מענק של 3,000 דולר, שיוכל לשמש אתכם להוצאות בלתי צפויות לאור המצב" - זאת בנוסף למספר משאבים שהעמידה החברה למען העובדים

קמפוס מיקרוסופט בהרצליה / צילום: עמית גרון
קמפוס מיקרוסופט בהרצליה / צילום: עמית גרון

מיקרוסופט, שלה כ-3,000 עובדים בישראל, הודיעה היום (ה') במייל שנשלח לכלל העובדים כי בכוונתה להעניק לכל אחד מהם סכום של 3,000 דולר, זאת בצל המלחמה ולשימושם האישי. 

דיווח: חברת הפינטק הישראלית מליו בדרך למכירה במחצית מהשווי 
אחרי מחאה ישראלית: סגן קנצלר גרמניה ביטל את השתתפותו ב-Web Summit

במייל, שנשלח, גם על-ידי מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל, לכ-2,800 עובדי מרכזי הפיתוח, ועל-ידי אלון חיימוביץ', מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, לכ-200 העובדים הנוספים, נכתב בין היתר: "הוכחתם לנו שוב את מה שכבר ידענו - אתם מדהימים. אתם עוברים את התקופה הקשה והמורכבת הזו בזמן שאתם ממשיכים לבצע עבודת צוות מופלאה, לפתח מוצרים חדשניים ולתמוך בקרובים לכם ובקהילה כולה". 

עוד נכתב כי "לאור הקשיים שמציבה תקופת הלחימה, אנחנו מציעים לעובדים בישראל מענק של 3,000 דולר, שיוכל לשמש אתכם להוצאות בלתי צפויות לאור המצב".

במייל פורט כי המענק מצטרף למספר משאבים שהעמידה החברה למען העובדים - בין היתר, כפי שנכתב, "20 ימי היעדרות לשימושכם האישי, בנוסף לארבעה שבועות היעדרות בתשלום לטובת טיפול בבן משפחה מקרבה ראשונה שהושפע מהמצב; החזר על הוצאות לדיור זמני לעובדים שנאלצו לעזוב את ביתם לאור המצב.; כיסוי הוצאות לטיפולים פסיכולוגיים, בנוסף לטיפולים קבוצתיים שכבר נערכים בקרב החברה ולקווי תמיכה נפשית שזמינים לכולכם". 

המענק, כך לפי מקורבים לחברה, מוגדר כ-Alowance. ההגדרה שלו תחת הקטגוריה הזו מאפשרת לעובדים לנצל את כל סכום המענק, ללא ניכוי כלשהו. כמו כן, כל הוצאה יכולה להיחשב כמספיקה לקבלתו.